ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ TF 450-E


Κινητήρας
Αποδίδοντας εντυπωσιακά 58.6 PS και 49.3 Nm ροπής, αυτός ο κινητήρας διαθέτει ευρεία καμπύλη ισχύος με στιβαρές ψηλές. Σχεδιασμένος για βέλτιστες επιδόσεις, φτάνει σε ένα εκπληκτικό κόκκινο στις 9.500 σ.α.λ., καθιστώντας τον ένα πραγματικό εργοστάσιο ισχύος για κάθε περιπέτεια εκτός δρόμου.

Ανάρτηση
Πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι KYB 48 χλστ με σπειροειδή ελατήρια και αμορτισέρ piggyback 3 κατευθύνσεων, ρυθμισμένα με ακρίβεια για αγώνες enduro - εξασφαλίζοντας άμεσο έλεγχο και μέγιστη πρόσφυση σε απαιτητικές συνθήκες.

Πλαίσιο
Ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο ραχοκοκαλιάς με βελτιστοποιημένη μάζα και ακαμψία, που παρέχει εξαιρετική ευελιξία, σταθερότητα και αυτοπεποίθηση για επιθετική αγωνιστική απόδοση.

Τεχνολογία
Προηγμένο traction control, launch control, quickshifter και διπλοί χάρτες κινητήρα - δίνοντας στους αναβάτες το πλεονέκτημα να προσαρμοστούν και να υπερέχουν σε ποικίλες συνθήκες αγώνα.

ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΕΙ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ.

Έτοιμος για Αγώνες με Αδυσώπητη Ορμή
Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας 450κ.εκ. της TF 450-E είναι σχολαστικά σχεδιασμένος για αγώνες enduro - παρέχοντας αμείλικτη ισχύ, ισχυρή ροπή και ομαλή, συνδεδεμένη οδήγηση σε ακραία, αδυσώπητα εδάφη.
- Κιβώτιο Ταχυτήτων Ακριβείας για Απρόσκοπτη Μεταφορά Ισχύος
- Σύστημα Ψύξης για Βέλτιστη Απόδοση#
- Ενισχυμένη Αδράνεια για Ανώτερη Πρόσφυση
- Βελτιστοποιημένη Παροχή Ισχύος για Κορυφαία Απόδοση
- Ανθεκτικά Εξαρτήματα για Αξιοπιστία που Διαρκεί
Δύναμη στην Οποία Μπορείτε να Βασιστείτε

Οδική Συμπεριφορά Ακριβείας για Απαιτητικές Συνθήκες Αγώνα
Όταν κάθε δευτερόλεπτο μετράει, η ακριβής, προβλέψιμη οδική συμπεριφορά κάνει τη διαφορά. Το πλαίσιο και η ανάρτηση της TF 450-E έχουν σχεδιαστεί για να δίνουν στους αγωνιζόμενους το πλεονέκτημα.
- Αγωνιστικά Ρυθμισμένη Ανάρτηση για Εξαιρετικό Έλεγχο
- Ρυθμιζόμενη Μπροστινή Ανάρτηση για Προσαρμοστικότητα
- Πίσω Ανάρτηση με Ρύθμιση Ακριβείας για Μέγιστο Κράτημα
- Μπροστινό με Άμεση Πληροφόρηση για Σίγουρη Οδήγηση
- Βελτιστοποιημένη Κατανομή Μάζας για Ευέλικτη Συμπεριφορά
Πλαίσιο Κατασκευασμένο για Αντοχή

Κατασκευασμένη για τις Απαιτήσεις των Αγώνων
Οι αγώνες Enduro απαιτούν αντοχή, έλεγχο και προσαρμοστικότητα. Η εστιασμένη στον αναβάτη εργονομία της TF 450-E παρέχει την ιδανική ισορροπία άνεσης και ελέγχου για μεγάλες, έντονες διαδρομές αγώνων.
- Σχεδιασμός με Επίκεντρο τον Αναβάτη για Μέγιστο Έλεγχο
- Βελτιστοποιημένο Τρίγωνο Αναβάτη για Μειωμένη Κόπωση
- Ιδανικό Ύψος Σέλας για Τεχνικό Έλεγχο
- Ελαφρύ Πλαίσιο για Βελτιωμένη Απόκριση
- Ρυθμιζόμενη Θέση Τιμονιού για Εξατομικευμένη Εφαρμογή
Εργονομία Enduro που Διαρκεί

Έξυπνη Απόδοση, Μέγιστο Πλεονέκτημα
Η απόδοση που κερδίζει αγώνες δεν έχει να κάνει μόνο με την ισχύ - έχει να κάνει με την αποτελεσματική χρήση της.
- Έξυπνο Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης για Ανώτερη Πρόσφυση
- Σύστημα Ελέγχου Εκκίνησης για Αστραπιαία Ξεκινήματα
- Quickshifter για Απρόσκοπτες Αλλαγές Ταχυτήτων
- Διπλοί Χάρτες Κινητήρα για Προσαρμοστική Απόδοση
- Διαισθητικός Έλεγχος
- Έξυπνα Συστήματα για πιο Έξυπνη Οδήγηση

Σκληροτράχηλη, Στοχευμένη, Αναμφισβήτητα Έτοιμος για Αγώνες
Το επιθετικό στυλ της TF 450-E, εμπνευσμένο από τους αγώνες, είναι κάτι περισσότερο από καλή εμφάνιση - είναι μια αντανάκλαση της αγωνιστικής καταβολής της μοτοσυκλέτας.
- Αγωνιστική Εμφάνιση που Ξεχωρίζει
- Μινιμαλιστικά Πλαστικά για Αποδοτικότητα
- Χαρακτηριστικό Χρώμα Triumph Performance Yellow για Μέγιστο Αντίκτυπο
- Ανθεκτικός Φωτισμός LED για Συνθήκες Enduro
- Premium Εξαρτήματα για Κομψή Εμφάνιση
Στυλ για τη Νίκη

Σύστημα Διαχείρισης Κινητήρα Athena
Η Triumph και η Athena συνδύασαν την εκτενή εμπειρία τους στο off-road για να δημιουργήσουν μια άψογη συνεργασία, η οποία οδήγησε στην ανάπτυξη νέων στρατηγικών λογισμικού με έντονη έμφαση στην οδηγική ευχρηστία και την πρόσφυση.
Το σύστημα διαχείρισης κινητήρα των TF 250-E και TF 450-E βασίζεται σε πλήρως εξατομικευμένο λογισμικό. Αυτό το νέο σύστημα επωφελείται από στρατηγικές χαρτογράφησης και ελέγχου πρόσφυσης που έχουν αναπτυχθεί από κοινού από την Triumph και την Athena, ειδικά σχεδιασμένες για τη βελτίωση της απόδοσης και της αξιοπιστίας.
Δύο επιλέξιμοι χάρτες κινητήρα επιτρέπουν την προσαρμογή της απόδοσης ανάλογα με τις συνθήκες με το πάτημα ενός κουμπιού – προσφέροντας στους αναβάτες το πλεονέκτημα να προσαρμόζονται και να διαπρέπουν σε μεταβαλλόμενες αγωνιστικές καταστάσεις. Οι αναβάτες μπορούν να εναλλάσσουν κατά την οδήγηση μεταξύ δύο διακριτών χαρτογραφήσεων: μία για επιθετικές επιδόσεις και μία για πιο ομαλή και ελεγχόμενη απόδοση σε τεχνικά εδάφη. Επιπλέον χάρτες μπορούν να προστεθούν μέσω του προαιρετικού Wi-Fi module και της εφαρμογής Triumph MX Tune Pro.

Νόμιμες για το Δρόμο αλλά εν δυνάμει Έτοιμες για Αγώνα
Εξελιγμένη με τη συμβολή των πρωταθλητών enduro, η νέα σειρά enduro της Triumph είναι πλήρως νόμιμη για το δρόμο, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα για μετατροπή για αγωνιστική χρήση. Είτε πλοηγείστε σε στενά τεχνικά μονοπάτια είτε πιέζετε τα όρια σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν σχεδιαστεί για να έχουν απόδοση.
Για τους αναβάτες που θέλουν να ξεκλειδώσουν τις πλήρεις αγωνιστικές δυνατότητες της TF 250-E ή της TF 450-E, το δίκτυο εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της Triumph παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες προετοιμασίας αγώνων. Οι τεχνικοί μας θα διασφαλίσουν ότι η μοτοσυκλέτα σας πληροί τα πρότυπα αγώνων, ώστε να μπορείτε να βγείτε στην πίστα με σιγουριά.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Στοιχεία αγωνιστικών προδιαγραφών, για χρήση σε κλειστές πίστες, ιδιωτικούς χώρους και συγκεκριμένες εκδηλώσεις.
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η ΤΙΜΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | 1 κύλινδρος, 4-χρονος, 1 ΕΕΚ |
Χωρητικότητα | 449.9 κ.εκ. |
Διάμετρος | 95 χλστ |
Διαδρομή | 63.4 χλστ |
Συμπίεση | 12.8 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 58.6 PS |
Μέγιστη ροπή EC | 49.3 Nm |
Σύστημα τροφοδοσίας | Dellorto 44 mm, γκάζι με καλώδιο, ηλεκτρονικός ψεκασμός (EFI) |
Εξάτμιση | Μονό Τελικό |
Τελική μετάδοση | 13/51 |
Συμπλέκτης | Ξεχωριστό αλουμινένιο καλάθι, Υγρός, υδραυλικός πολύδισκος |
Κιβώτιο | 6-τάχυτο |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Αλουμίνιο, ραχοκοκαλιά |
Ψαλίδι | Αλουμινίου |
Εμπρός Τροχός | 21” x 1.6” |
Πίσω Τροχός | 18” x 2.15” |
Εμπρός Ελαστικό | 90/90 - 21 |
Πίσω Ελαστικό | 140/80 - 18 |
Εμπρός Ανάρτηση | Πιρούνι KYB 48 χλστ με ελατήριο, ρύθμιση συμπίεσης/επαναφοράς, διαδρομή 300 χλστ |
Πίσω Ανάρτηση | Αμορτισέρ KYB με ελατήριο, ρύθμιση συμπίεσης (υψηλής και χαμηλής ταχύτητας), ρύθμιση επαναφοράς, διαδρομή 313 χλστ |
Εμπρός Φρένα | Μονός δίσκος Galfer 260 χλστ, Brembo, 2 έμβολα Ø24 χλστ, πλευστή δαγκάνα |
Πίσω Φρένο | Μονός δίσκος Galfer Ø220 χλστ, Brembo, 1 έμβολο Ø26 χλστ, πλευστή δαγκάνα |
Όργανα | Ταχύμετρο, πολυλειτουργικοί διακόπτες |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 836 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1264 χλστ |
Ύψος Σέλας | 955 χλστ |
Μεταξόνιο | 1488 χλστ [1497 χλστ]* χλστ |
Γωνία Κάστερ | 26.8 º |
Ίχνος | 113 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 8.3 λίτρα |
Υγρό βάρος | 116.7 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
Στάνταρ Εξοπλισμός | |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | |
Έλεγχος εκκίνησης | |
Quickshifter | |
Διπλοί χάρτες κινητήρα | |
Ζάντες αλουμινίου D.I.D. DirtStar | |
Ελαστικά Michelin Enduro 2 | |
Αντιολισθητικό κάλυμμα σέλας Pyramid | |
Δίσκοι Galfer | |
Τριπλά καβαλέτα Neken | |
Τιμόνι ProTaper | |
Γκριπ ODI |

Enduro
ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ