ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ TF 250-E


Κινητήρας
Θέτοντας το σημείο αναφοράς με την κορυφαία ισχύ και ροπή στην κατηγορία, ο νέος κινητήρας Enduro 250 προσφέρει μια ισχυρή, γραμμική καμπύλη ισχύος και ένα ευρύ, χρησιμοποιήσιμο εύρος ροπής. Διαπρέπει στα τεχνικά τμήματα με χαμηλές ταχύτητες, με 28 Nm ροπής και 43 PS, με μέγιστες στροφές κινητήρα τις 12.800.

Πλαίσιο
Ελαφρύ πλαίσιο ραχοκοκαλιάς από αλουμίνιο σχεδιασμένο για αβίαστη ευελιξία - κάνοντας τις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και τα τεχνικά τμήματα διαισθητικά και διασκεδαστικά.

Ανάρτηση
Το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι KYB και το πίσω αμορτισέρ παρέχουν πρόσφυση που εμπνέει εμπιστοσύνη, σταθερότητα και βελούδινη οδήγηση σε μεταβαλλόμενες συνθήκες enduro.

Εργονομία
Σχεδίαση εστιασμένη στην άνεση με ισορροπημένο τρίγωνο αναβάτη - εξασφαλίζοντας ολοήμερη διασκέδαση και έλεγχο, είτε εξερευνάτε μονοπάτια είτε πιέζετε περισσότερο στον αγώνα.

ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΓΙΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΓΙΑ ΕΥΕΛΙΞΙΑ.

Απόδοση Ακρίβειας με Δυναμική Ευελιξία
Η TF 250-E προσφέρει γρήγορη απόκριση, διαχειρίσιμη ισχύ με στοχευμένο χαρακτήρα - ιδανική για τεχνικά τμήματα, σφιχτές προκλήσεις enduro και αναβάτες που αναζητούν διασκεδαστική, προσβάσιμη απόδοση.
- Άμεσο Κιβώτιο Ταχυτήτων για Τεχνικό Τερέν
- Σύστημα Ψύξης για Σταθερή Απόδοση
- Αυξημένη Αδράνεια για Ομαλή Παροχή Ισχύος
- Βελτιστοποιημένα Συστήματα Τροφοδοσίας και Ανάφλεξης
- Ανθεκτικά Εξαρτήματα Κινητήρα για Απαιτήσεις Enduro
Δύναμη που Μπορείτε να Εμπιστευτείτε

Ευελιξία και Απόκριση σε κάθε τερέν
Ελαφριά και ευέλικτη με σταθερή, προβλέψιμη οδική συμπεριφορά - η TF 250-E είναι ρυθμισμένη για τεχνική απόδοση enduro και φιλικό προς τον αναβάτη έλεγχο σε ποικίλα εδάφη.
- Ανάρτηση με Ρύθμιση Enduro για Μέγιστο Έλεγχο
- Προσαρμόσιμη Μπροστινή Ανάρτηση για Μεταβαλλόμενες Συνθήκες
- Πίσω Ανάρτηση με Απόκριση για Οδήγηση με Αυτοπεποίθηση
- Μπροστινό με Ανατροφοδότηση για Στρίψιμο Ακριβείας
- Πλαίσιο με Βελτιστοποιημένη Μάζα για Εύκολο Χειρισμό
Χειρισμός Σχεδιασμένος για Τεχνική Αρτιότητα

Σχεδιασμένη για Έλεγχο και Άνεση
Προσαρμοσμένη για προσιτή, φιλική προς τον αναβάτη εργονομία - χαρίζοντας στους λάτρεις του enduro εμπιστοσύνη, άνεση και έλεγχο για μεγάλες μέρες εξερεύνησης ή αγώνα.
- Γεωμετρία Επικεντρωμένη στον Αναβάτη για Ευελιξία Enduro
- Βελτιστοποιημένο Τρίγωνο για Αβίαστη Κίνηση
- Τέλειο Ύψος Σέλας για Τεχνική Ακρίβεια
- Ελαφρύ Πλαίσιο για Εύκολες Προσαρμογές
- Ρυθμιζόμενο Τιμόνι για Προσαρμοζόμενη Άνεση
Εργονομία για να Συνεχίζετε την Οδήγηση

Διαισθητικά Συστήματα για Ανταγωνιστική Απόδοση
Η φιλική προς τον χρήστη τεχνολογία καθιστά εύκολη τη διαχείριση της απόδοσης, δίνοντας στους αναβάτες αυτοπεποίθηση για να αντιμετωπίσουν νέες προκλήσεις και να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους.
- Έλεγχος Πρόσφυσης για Μέγιστο Κράτημα
- Σύστημα Ελέγχου Εκκίνησης για Τέλεια Ξεκινήματα
- Διπλοί Χάρτες Κινητήρα για Προσαρμόσιμη Απόδοση
- Ψηφιακό Όργανο και Δεδομένα Πραγματικού Χρόνου
- Quickshifter για Ομάλές Αλλαγές Ταχυτήτων
Προηγμένη Τεχνολογία για πιο Έξυπνους Αγώνες

Στοχευμένη Σχεδίαση που Ξεχωρίζει
Το ελκυστικό αλλά στοχευμένο στυλ καθιστά την TF 250-E άμεσα αναγνωρίσιμη ως ένα ικανό μηχάνημα enduro με γνώμονα τις επιδόσεις.
- Εμπνευσμένη Εμφάνιση με Αγωνιστικό Προσανατολισμό
- Ελαφριά Πλαστικά για Πρακτική Απόδοση
- Εντυπωσιακό Χρώμα Triumph Performance Yellow
- Ανθεκτικός Φωτισμός LED για Συνθήκες Enduro
- Εξαρτήματα Ανώτερης Ποιότητας με Γυαλιστερό Φινίρισμα
Στυλ Επιδόσεων

Σύστημα Διαχείρισης Κινητήρα Athena
Η Triumph και η Athena συνδύασαν την εκτενή εμπειρία τους στο off-road για να δημιουργήσουν μια άψογη συνεργασία, η οποία οδήγησε στην ανάπτυξη νέων στρατηγικών λογισμικού με έντονη έμφαση στην οδηγική ευχρηστία και την πρόσφυση.
Το σύστημα διαχείρισης κινητήρα των TF 250-E και TF 450-E βασίζεται σε πλήρως εξατομικευμένο λογισμικό. Αυτό το νέο σύστημα επωφελείται από στρατηγικές χαρτογράφησης και ελέγχου πρόσφυσης που έχουν αναπτυχθεί από κοινού από την Triumph και την Athena, ειδικά σχεδιασμένες για τη βελτίωση της απόδοσης και της αξιοπιστίας.
Δύο επιλέξιμοι χάρτες κινητήρα επιτρέπουν την προσαρμογή της απόδοσης ανάλογα με τις συνθήκες με το πάτημα ενός κουμπιού – προσφέροντας στους αναβάτες το πλεονέκτημα να προσαρμόζονται και να διαπρέπουν σε μεταβαλλόμενες αγωνιστικές καταστάσεις. Οι αναβάτες μπορούν να εναλλάσσουν κατά την οδήγηση μεταξύ δύο διακριτών χαρτογραφήσεων: μία για επιθετικές επιδόσεις και μία για πιο ομαλή και ελεγχόμενη απόδοση σε τεχνικά εδάφη. Επιπλέον χάρτες μπορούν να προστεθούν μέσω του προαιρετικού Wi-Fi module και της εφαρμογής Triumph MX Tune Pro.

Νόμιμες για το Δρόμο αλλά εν δυνάμει Έτοιμες για Αγώνα
Εξελιγμένη με τη συμβολή των πρωταθλητών enduro, η νέα σειρά enduro της Triumph είναι πλήρως νόμιμη για το δρόμο, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα για μετατροπή για αγωνιστική χρήση. Είτε πλοηγείστε σε στενά τεχνικά μονοπάτια είτε πιέζετε τα όρια σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον, αυτές οι μοτοσυκλέτες έχουν σχεδιαστεί για να έχουν απόδοση.
Για τους αναβάτες που θέλουν να ξεκλειδώσουν τις πλήρεις αγωνιστικές δυνατότητες της TF 250-E ή της TF 450-E, το δίκτυο εξουσιοδοτημένων αντιπροσώπων της Triumph παρέχει εξειδικευμένες υπηρεσίες προετοιμασίας αγώνων. Οι τεχνικοί μας θα διασφαλίσουν ότι η μοτοσυκλέτα σας πληροί τα πρότυπα αγώνων, ώστε να μπορείτε να βγείτε στην πίστα με σιγουριά.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Στοιχεία αγωνιστικών προδιαγραφών, για χρήση σε κλειστές πίστες, ιδιωτικούς χώρους και συγκεκριμένες εκδηλώσεις.
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η ΤΙΜΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | 1 κύλινδρος, 4-χρονος, 1 ΕΕΚ |
Χωρητικότητα | 249.9 κ.εκ. |
Διάμετρος | 78 χλστ |
Διαδρομή | 52.3 χλστ |
Συμπίεση | 14.4 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 42.3 PS |
Μέγιστη ροπή EC | 27.8 Nm |
Σύστημα τροφοδοσίας | Dellorto 44 mm, γκάζι με καλώδιο, ηλεκτρονικός ψεκασμός (EFI) |
Εξάτμιση | Μονό Τελικό |
Τελική μετάδοση | 13/52 |
Συμπλέκτης | Ενσωματωμένο ατσάλινο καλάθι,Υγρός, υδραυλικός πολύδισκος Αλουμινίου |
Κιβώτιο | 6-τάχυτο |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Αλουμίνιο, ραχοκοκαλιά |
Ψαλίδι | Αλουμινίου |
Εμπρός Τροχός | 21” x 1.6” |
Πίσω Τροχός | 18” x 2.15” |
Εμπρός Ελαστικό | 90/90 - 21 |
Πίσω Ελαστικό | 140/80 - 18 |
Εμπρός Ανάρτηση | Πιρούνι KYB 48 χλστ με ελατήριο, ρύθμιση συμπίεσης/επαναφοράς, διαδρομή 300 χλστ |
Πίσω Ανάρτηση | Αμορτισέρ KYB με ελατήριο, ρύθμιση συμπίεσης (υψηλής και χαμηλής ταχύτητας), ρύθμιση επαναφοράς, διαδρομή 313 χλστ |
Εμπρός Φρένα | Μονός δίσκος Galfer 260 χλστ, Brembo, 2 έμβολα Ø24 χλστ, πλευστή δαγκάνα |
Πίσω Φρένο | Μονός δίσκος Galfer Ø220 χλστ, Brembo, 1 έμβολο Ø26 χλστ, πλευστή δαγκάνα |
Όργανα | Ταχύμετρο, πολυλειτουργικοί διακόπτες |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 836 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1264 χλστ |
Ύψος Σέλας | 955 χλστ |
Μεταξόνιο | 1488 χλστ [1497 χλστ]* χλστ |
Γωνία Κάστερ | 26.8 º |
Ίχνος | 113 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 8.3 λίτρα |
Υγρό βάρος | 114.2 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
Στάνταρ Εξοπλισμός | |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | |
Έλεγχος εκκίνησης | |
Quick shifter | |
Διπλοί χάρτες κινητήρα | |
Ζάντες αλουμινίου D.I.D. DirtStar | |
Ελαστικά Michelin Enduro 2 | |
Αντιολισθητικό κάλυμμα σέλας Pyramid | |
Δίσκοι Galfer | |
Τριπλά καβαλέτα Neken | |
Τιμόνι ProTaper | |
Γκριπ ODI |

Enduro
ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΕΣ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ