Ως αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Moto2™, η Triumph Motorcycles παρέχει σε όλες τις ομάδες τρικύλινδρους αγωνιστικούς κινητήρες 765κ.εκ., καθένας από τους οποίους βασίζεται στον κορυφαίο στην κατηγορία κινητήρα Street Triple RS. Με τις εξελίξεις που επιτρέπουν στον κινητήρα να αναπνέει πιο ελεύθερα και να στροφάρει πιο άγρια, η μέγιστη απόδοση ισχύος είναι μεγαλύτερη από 140 PS (αύξηση άνω του 17% σε σχέση με τη μοτοσυκλέτα παραγωγής).
Αναγνωρίζοντας την εγγύτητα του ανταγωνισμού και το βάθος του ταλέντου στο Moto2, η Triumph και η Dorna τρέχουν επίσης το Triumph Triple Trophy παράλληλα με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Αναγνωρίζοντας τις επιδόσεις που ξεχωρίζουν καθ' όλη τη διάρκεια κάθε Σαββατοκύριακου, ανταμείβονται πόντοι στους αναβάτες που επιτυγχάνουν την ταχύτερη τελική ταχύτητα, την pole position και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.
The 2024 season marks the sixth season of Triumph powering Moto2™ as the Exclusive Engine Supplier.
During the last five years, the Triumph 765cc triple powerplant has redefined the category, with constant development seeing new lap records being broken all the time as we move the Triumph powered Moto2 machines even closer to MotoGP bikes. This makes Moto2 a more relevant feeder series than ever and helps to supercharge the next generation of MotoGP superstars.
2024 sees a shake up in the Triumph Triple Trophy as, for the first time, the winner will be chosen by the fans.
After each race, a panel representing Triumph and MotoGP will select a shortlist of three standout riders from the race weekend. Fans will then be able to vote for their favourite on the MotoGP Instagram channel.
The winner at the end of the season will receive a custom-liveried Triumph Street Triple RS,
Η σεζόν Moto2 του 2023 σηματοδοτεί την έναρξη της πέμπτης σεζόν της Triumph που τροφοδοτεί τη Moto2 ως αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο τρικύλινδρος κινητήρας Triumph των 765κ.εκ. έχει επαναπροσδιορίσει την κατηγορία σημειώνοντας συνεχόμενα ρεκόρ γύρου και βοήθησε στην υπερτροφοδότηση της επόμενης γενιάς σούπερ σταρ του MotoGP.
Με μια σειρά από εξελίξεις που έγιναν από την Triumph στον τρικύλινδρο των 765κ.εκ., το 2023 οι κινητήρες παράγουν τώρα περισσότερη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών, μέχρι το υψηλότερο όριο των 14.400 σαλ (αυξημένο κατά 400 σαλ), για να προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις και επιτάχυνση.
Περισσότερη ισχύς και ταχύτητα κινητήρα απαιτούσαν ισχυρότερα εξαρτήματα κινητήρα, επομένως τα έμβολα έχουν υλικό υψηλότερης αντοχής και οι μπιέλες, οι βαλβίδες στροφάλου και τα ελατήρια είναι όλα νέα. Οι θύρες εισόδου υψηλότερης ροής και τα αναθεωρημένα προφίλ εκκεντροφόρου επιτρέπουν αυξημένη ροή μίγματος στους θαλάμους καύσης και η πίεση και η συμπίεση του κυλίνδρου έχουν αυξηθεί.
Όλα αυτά δίνουν στους αναβάτες περισσότερα όσον αφορά τις γραμμές και την αγωνιστική τεχνική, οδηγώντας σε περισσότερες ευκαιρίες για προσπεράσματα και ακόμα καλύτερους αγώνες.