Skip to main content

 

 

Ως αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Moto2™, η Triumph Motorcycles παρέχει σε όλες τις ομάδες τρικύλινδρους αγωνιστικούς κινητήρες 765κ.εκ., καθένας από τους οποίους βασίζεται στον κορυφαίο στην κατηγορία κινητήρα Street Triple RS. Με τις εξελίξεις που επιτρέπουν στον κινητήρα να αναπνέει πιο ελεύθερα και να στροφάρει πιο άγρια, η μέγιστη απόδοση ισχύος είναι μεγαλύτερη από 140 PS (αύξηση άνω του 17% σε σχέση με τη μοτοσυκλέτα παραγωγής).

Αναγνωρίζοντας την εγγύτητα του ανταγωνισμού και το βάθος του ταλέντου στο Moto2, η Triumph και η Dorna τρέχουν επίσης το Triumph Triple Trophy παράλληλα με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.

Αναγνωρίζοντας τις επιδόσεις που ξεχωρίζουν καθ' όλη τη διάρκεια κάθε Σαββατοκύριακου, ανταμείβονται πόντοι στους αναβάτες που επιτυγχάνουν την ταχύτερη τελική ταχύτητα, την pole position και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.

 

 

2024 SEASON

The 2024 season marks the sixth season of Triumph powering Moto2™ as the Exclusive Engine Supplier.

During the last five years, the Triumph 765cc triple powerplant has redefined the category, with constant development seeing new lap records being broken all the time as we move the Triumph powered Moto2 machines even closer to MotoGP bikes. This makes Moto2 a more relevant feeder series than ever and helps to supercharge the next generation of MotoGP superstars.

2024 sees a shake up in the Triumph Triple Trophy as, for the first time, the winner will be chosen by the fans.

After each race, a panel representing Triumph and MotoGP will select a shortlist of three standout riders from the race weekend. Fans will then be able to vote for their favourite on the MotoGP Instagram channel.

The winner at the end of the season will receive a custom-liveried Triumph Street Triple RS,

 

 

2023 SEASON

Η σεζόν Moto2 του 2023 σηματοδοτεί την έναρξη της πέμπτης σεζόν της Triumph που τροφοδοτεί τη Moto2 ως αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο τρικύλινδρος κινητήρας Triumph των 765κ.εκ. έχει επαναπροσδιορίσει την κατηγορία σημειώνοντας συνεχόμενα ρεκόρ γύρου και βοήθησε στην υπερτροφοδότηση της επόμενης γενιάς σούπερ σταρ του MotoGP.

Με μια σειρά από εξελίξεις που έγιναν από την Triumph στον τρικύλινδρο των 765κ.εκ., το 2023 οι κινητήρες παράγουν τώρα περισσότερη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών, μέχρι το υψηλότερο όριο των 14.400 σαλ (αυξημένο κατά 400 σαλ), για να προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις και επιτάχυνση.

Περισσότερη ισχύς και ταχύτητα κινητήρα απαιτούσαν ισχυρότερα εξαρτήματα κινητήρα, επομένως τα έμβολα έχουν υλικό υψηλότερης αντοχής και οι μπιέλες, οι βαλβίδες στροφάλου και τα ελατήρια είναι όλα νέα. Οι θύρες εισόδου υψηλότερης ροής και τα αναθεωρημένα προφίλ εκκεντροφόρου επιτρέπουν αυξημένη ροή μίγματος στους θαλάμους καύσης και η πίεση και η συμπίεση του κυλίνδρου έχουν αυξηθεί.

Όλα αυτά δίνουν στους αναβάτες περισσότερα όσον αφορά τις γραμμές και την αγωνιστική τεχνική, οδηγώντας σε περισσότερες ευκαιρίες για προσπεράσματα και ακόμα καλύτερους αγώνες.

 

 

2022

Ο Pedro Acosta κερδίζει στο Grand Prix της Valencia και ο Augusto Fernandez παίρνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2022.

Ο νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 τερμάτισε δεύτερος, αν και σφράγισε τον τίτλο με στιλ. Ο ομόσταυλός του, Acosta κέρδισε τον αγώνα, και ήταν ο νικητής του τελευταίου αγώνα Tony Arbolino που ανέβηκε στο 3ο σκαλί στο βάθρο σε αυτό το δραματικό φινάλε της σεζόν ενός απίστευτα στενού ανταγωνισμού.

 

Moto2 Triumph 2022

TRIUMPH TRIPLE TROPHY

Φτάνοντας στην ημέρα του αγώνα, υπήρχαν δύο αναβάτες ακόμα σε διεκδίκηση για το Triumph Triple Trophy, ο Jeremy Alcoba και ο Celestino Vietti. Ο Alonso Lopez σημείωσε έξι πόντους με τον γύρο ρεκόρ της pole στους προκριματικούς του Σαββάτου και είχαν απομείνει μόνο βαθμοί για να σκοράρει για την καλύτερη πρόοδο αγώνα και τον ταχύτερο γύρο.

Αυτό σήμαινε ότι ο Jeremy Alcoba εξακολουθούσε να βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα Triumph Triple Trophy, αφού σημείωσε κορυφαίους πόντους για την καλύτερη πρόοδο στον αγώνα, εντυπωσιακές έξι φορές φέτος, ανακτώντας πάνω από 10 θέσεις σε τέσσερις από αυτές.

Moto2 Triumph 2022

2021

Η σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2 2021 ήταν άλλη μια γεμάτη ρεκόρ. Καθώς ο τρικύλινδρος Triumph 765κ.εκ. συνέχισε να επαναπροσδιορίζει την κατηγορία με 16 νέα ρεκόρ γύρου και άλλα ρεκόρ, ο αξιόλογος Raul Fernandez σημείωσε νέο ρεκόρ οκτώ νικών σε μια παρθενική σεζόν, στο δρόμο του για να κερδίσει το Triumph Triple Trophy. Σε ένδειξη ευγνωμοσύνης, έδωσε το βραβείο μιας εξατομικευμένης Street Triple RS στον πατέρα του για να τον ευχαριστήσει για όλα όσα έκανε για να υποστηρίξει την καριέρα του Raul.

Μετά την τρίτη συναρπαστική σεζόν του Moto2 με την υποστήριξη της Triumph, ο Remy Gardner ήταν αυτός που πήρε το στέμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος του 2021 στον τελευταίο γύρο με μόλις τέσσερις βαθμούς.

Moto2 british gp race

2020

Οκτώ ρεκόρ γύρων καταρρίφθηκαν το 2020, με επτά διαφορετικούς νικητές Moto2™ Grand Prix. Έντεκα νέα ρεκόρ γύρου σιρκουί σημειώθηκαν, καταρρίπτοντας τα σημεία αναφοράς που έχουν ήδη επαναπροσδιοριστεί από τη δύναμη του τρικύλινδρου Triumph των 765κ.εκ. κατά το 2019.

Ένας νέος Παγκόσμιος Πρωταθλητής στο πρόσωπο του Enea Bastianini, στέφθηκε από μια μονομαχία τίτλου που πήγε μέχρι τον τελευταίο αγώνα της σεζόν και όπου ο Luca Marini και ο Sam Lowes στη δεύτερη και τρίτη θέση τερμάτισαν ισόβαθμοι στους βαθμούς. Πάνω από 200.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε μια συμπυκνωμένη σεζόν 15 γύρων, 14 από τους οποίους (με εξαίρεση τον εναρκτήριο στο Κατάρ), στριμώχτηκαν σε τέσσερις μόνο αδυσώπητους μήνες.

Moto2 british GP 2020

2019

Η εναρκτήρια χρονιά της Triumph ήταν ένα ντεμπούτο ρεκόρ: 16 ρεκόρ γύρων και 18 ρεκόρ τελικής επιτεύχθηκαν στους 19 αγώνες, καθώς και οι πρώτες τελικές ταχύτητες πάνω από 300χλμ/ώρα στη Moto2™. Ο τρικύλινδρος κινητήρας Triumph 765κ.εκ. επαναπροσδιόρισε την κατηγορία.

 

 

 

 

 

Moto2 british GP 2019

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 765κ.εκ., σχεδιασμένος από την Triumph, αγωνιστικά ρυθμισμένος για περισσότερα από 140 PS, τροφοδοτεί αποκλειστικά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2™.

Triumph moto2 engine

 

 

TRIUMPH TRIPLE TROPHY

Για να γιορτάσουν την εγγύτητα του ανταγωνισμού στη Moto2™, η Triumph και η Dorna οργανώνουν το «Triumph Triple Trophy #PoweredByTriumph.

Jeremy Alcoba on his Custom Livery Triumph Street Triple

 

 

ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΡΕΚΟΡ

Στην πρώτη σημαντική αλλαγή στην κατηγορία Moto2™ από το 2019, ο τρικύλινδρος κινητήρας Triumph 765κ.εκ. συνεχίζει να φέρνει επανάσταση στην κατηγορία:

  • 14 διαφορετικοί νικητές αγώνων
  • Ρεκόρ γύρου που σημειώθηκαν σε 34 GP και συνεχίζονται, συμπεριλαμβανομένων των ρεκόρ που έχουν καταρριφθεί και καταρριφθεί εκ νέου κάθε χρόνο
  • Η πρώτη τελική ταχύτητα 300+ χλμ/ώρα  Moto2 που καταγράφηκε στο Mugello 2019.
  • Και ένα νέο ρεκόρ ταχύτητας Moto2 όλων των εποχών 301,8 km/h σημειώθηκε στο Phillip Island
  • Πάνω από 650.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα
Moto2 race 2021

 

 

STREET TRIPLE 765

Τροφοδοτούμενη από την εξέλιξη του αγωνιστικού κινητήρα Moto2™, για τη σειρά Street Triple με την υψηλότερη απόδοση, τις υψηλότερες προδιαγραφές και τη μεγαλύτερη ευελιξία που υπήρξε ποτέ.

Triumph Street Triple 765 Moto2

 

 

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΠΙΣΤΕΥΤΗΡΙΑ

Ο κινητήρας Moto2™ αντιπροσωπεύει ένα ορόσημο στη διεθνή ιστορία αγώνων της Triumph.

Για περισσότερο από έναν αιώνα, οι νικητές αγώνων, οι κάτοχοι ρεκόρ και και οι εμβληματικοί αγωνιζόμενοι στη σειρά εκκίνησης επιλέγουν Triumph.

Moto2 race

 

 

ΣΥΛΛΟΓΗ ΡΟΥΧΙΣΜΟΥ

Γιόρτασε το γεγονός ότι η Triumph είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής κινητήρων για όλες τις ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM Moto2™ με αυτή τη σειρά αυθεντικών casual ρούχων.

Triumph moto2 clothing collection
Step

Κρατάτε με ενήμερο/η.

Υποβάλετε τη διεύθυνση email σας παρακάτω και θα σας κρατάμε ενήμερο/η με νέο και σχετικό περιεχόμενο μοτοσυκλέτας Triumph απευθείας στα εισερχόμενά σας.

Όροι και προϋποθέσεις

Παίρνουμε τις ευθύνες μας για τα δεδομένα πολύ σοβαρά. Η Triumph πάντα σέβεται και θα συνεχίσει να σέβεται τα δεδομένα που διατηρούμε για εσάς.