TESTING
ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ MOTO2™
Η ανάπτυξη του πρωτοτύπου κινητήρα Triumph Moto2™ ξεκίνησε το 2017.
Δανεισμένος από την κορυφαία στην κατηγορία Street Triple RS, ο πρωτότυπος κινητήρας 765κ.εκ. υποβλήθηκε σε ένα εκτεταμένο πρόγραμμα εργοστασιακής ανάπτυξης στα κεντρικά γραφεία της Triumph Motorcycles στο Hinckley, πριν ξεκινήσει για την πρώτη του δοκιμή πίστας στο MotorLand Aragón στο Alcañiz της Ισπανίας τον Αύγουστο του 2017.
Οι εξαντλητικές συνεργατικές δοκιμές και η ανάπτυξη ήταν το κλειδί για την ηχηρή επιτυχία του πρωτοτύπου Triumph Moto2™ και εδώ μοιραζόμαστε αρκετές ιδέες για μια από τις πιο συναρπαστικές εξελίξεις στον κόσμο των αγώνων!
ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΠΑΥΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΔΑΦΝΕΣ
Στο τέλος της πρώτης σεζόν της Triumph το 2019, οι εργασίες ανάπτυξης συνεχίστηκαν με σοβαρότητα, με το πλεονέκτημα των δεδομένων ενός έτους. Δουλεύοντας σκληρά εκτός της σεζόν, οι δοκιμαστές της Triumph επικεντρώθηκαν στη χρήση των δεδομένων που αποκτήθηκαν και στη βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου στοιχείου.
Από αυτό, η ομάδα εστίασε σε βελτιώσεις στις διαστάσεις και τις ανοχές που επέτρεψαν στην Triumph να μετριάσει το όριο υπερστροφών για το κατέβασμα σχέσεων για το 2020. Σε συνδυασμό με το όφελος για τις ομάδες ότι έχουν πλέον δεδομένα αξίας δύο ετών χρησιμοποιώντας κινητήρες Triumph, η σεζόν του 2021 αποδεικνύεται να είναι ακόμα πιο γρήγορη και με ακόμα πιο κοντινούς αγώνες.
ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ – Η ΠΡΩΤΗ ΣΕΖΟΝ
Η πιο απαιτητική δοκιμή των τρικύλιδρων κινητήρων της Triumph ήταν στα χέρια των αναβατών, στον πυρετό της μάχης. Από το πρώτο κιόλας Grand Prix της εποχής του Triumph στο Κατάρ, τον Μάρτιο του 2019, η τρικύλινδρη ισχύς των 765κ.εκ. έφερε επανάσταση στην κατηγορία Moto2™. Μια καθαρή σάρωση νέων ρεκόρ έγινε αμέσως και σε έναν συναρπαστικό πρώτο αγώνα το αποτέλεσμα κρίθηκε σε μόλις 0,026 δευτερόλεπτα. Η Moto2™ είχε πραγματικά ξαναξυπνήσει.
Μέχρι το τέλος της σεζόν, οι τρικύλινδροι κινητήρες 765 κυβικών της Triumph είχαν παραδώσει 60.000+ άψογους γύρους χωρίς να χάσουν ούτε ένα βήξιμο και είχαν ολοκληρώσει περισσότερα από 300.000 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Όχι μόνο αυτό, αλλά παράλληλα με μερικούς από τους πιο κοντινούς αγώνες που έχει δει ποτέ η κατηγορία, η Triumph τροφοδότησε τη Moto2™ σε 16 νέα ρεκόρ γύρου, συμπεριλαμβανομένων 12 απευθείας καλύτερων γύρων σιρκουί για την κατηγορία και 18 νέων ρεκόρ ταχύτερης τελικής ταχύτητας σε 19 αγώνες συμπεριλαμβανομένης της πρώτης τελικής ταχύτητας 300+ χλμ για μοτοσυκλέτα Moto2™.
19 Νοεμβρίου 2018. Στο τελευταίο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο MotoGP™ του 2018 στη Βαλένθια της Ισπανίας, η Triumph Motorcycles παρουσιάστηκε μαζί με τις Externpro, Magneti Marelli και Dorna για να ανακοινώσει τη σημαντική αύξηση της μέγιστης ισχύος που επιτεύχθηκε από τους αγωνιστικούς κινητήρες Moto2™ του 2019 της Triumph.
ΔΟΚΙΜΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Μάιος 2018. Το επόμενο συναρπαστικό στάδιο του προγράμματος Κινιτήρα Triumph Moto2™ του 2019 περιλάμβανε τη δοκιμή της πρώτης πλήρους μονάδας ελέγχου κινητήρα όπως παρέχεται από τον πάροχο ECU της Moto2™, Magneti Marelli.