THRUXTON RS
Η μοναδική αναβάθμιση και η σημαντική εξέλιξη του κινητήρα της εκπληκτικής Thruxton συνέβαλαν στη δημιουργία ενός ολοκαίνουριου μοντέλου RS που αποδίδει μεγαλύτερη ισχύ κατά 8PS, μέγιστη ροπή 112Nm που αποδίδεται χαμηλότερα και την καλύτερη απόκριση που είχε ποτέ αυτή η θρυλική μοτοσυκλέτα.
Η Thruxton RS διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά και την ποιότητα της δημοφιλούς Triumph Thruxton R και τα συνδυάζει με ακόμη περισσότερη ευελιξία, καλύτερο χειρισμό, πιο σύγχρονο στυλ και μοναδικά φινιρίσματα και λεπτομέρειες.
Το ειδικά σχεδιασμένο πλαίσιο συνδυάζεται με υψηλής απόδοσης ανάρτηση, αγωνιστικών προδιαγραφών ελαστικά, αποκλειστικό μπροστινό φρένο Brembo M50 και αναβαθμισμένες τεχνολογίες, για να προσφέρει μια εκπληκτική modern sports Thruxton εμπειρία οδήγησης. Τον κορυφαίο εξοπλισμό συμπληρώνει ο σημαντικά αναβαθμισμένος υψηλής απόδοσης κινητήρας Thruxton 1200 κ.εκ. που τώρα είναι πιο αποδοτικός, με μεγαλύτερη ισχύ (105PS / 7500 σ.α.λ. και 112Nm ροπής που αποδίδονται 700 σ.α.λ. χαμηλότερα.
Τα πάντα πάνω σε αυτή την εκπληκτική μοτοσυκλέτα ενδυναμώνουν τη φήμη της δημοφιλούς Thruxton και ανεβάζουν την cafe racing υπεροχή της Triumph σε επίπεδο. Με το μοντέλο RS, ο θρύλος εξελίσσεται.
SPECIFICATION
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η 17.990,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Liquid cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel twin |
Χωρητικότητα | 1,200 κ.εκ. |
Διάμετρος | 97.6 χλστ |
Διαδρομή | 80 χλστ |
Συμπίεση | 12.1:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 105 PS/103 bhp (77 kW) @ 7,500 rpm |
Μέγιστη ροπή EC | 112 Nm @ 4,250 rpm |
Σύστημα τροφοδοσίας | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Εξάτμιση | Brushed 2 into 2 exhaust system with twin brushed silencers |
Τελική μετάδοση | O-ring chain |
Συμπλέκτης | Wet, multi-plate assist clutch |
Κιβώτιο | 6-speed |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Tubular steel cradles |
Ψαλίδι | Twin-sided, aluminium - Clear anodized |
Εμπρός Τροχός | 32-spoke 17 x 3.5 in, aluminium rims |
Πίσω Τροχός | 32-spoke 17 x 5 in, aluminium rims |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 ZR17 |
Πίσω Ελαστικό | 160/60 ZR17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Showa 43 mm USD big piston forks, fully adjustable 120 mm travel |
Πίσω Ανάρτηση | Fully adjustable Öhlins twin shocks with Piggyback reservoir, 120 mm rear wheel travel |
Εμπρός Φρένα | Twin 310 mm Brembo floating discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers, ABS |
Πίσω Φρένο | Single 220 mm disc, Nissin 2-piston floating caliper, ABS |
Όργανα | LCD multi-functional instrument pack with analogue speedometer, analogue tachometer, gear position indicator, fuel gauge, range to empty indication, service indicator, clock, trip computer, scroll and mode buttons on handlebars, heated grip ready, fuel consumption display, traction control status and riding mode display. |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 745 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1,030 χλστ |
Ύψος Σέλας | 810 χλστ |
Μεταξόνιο | 1,415 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 22.8 º |
Ίχνος | 92 χλστ |
Γεμάτο Βάρος | 197 kg |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.5 λίτρα |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 10,000 miles/16,000 Km or 12 Months, whichever comes first. |
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η 19.690,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Liquid cooled, 8 valve, SOHC, 270° crank angle parallel twin |
Χωρητικότητα | 1,200 κ.εκ. |
Διάμετρος | 97.6 χλστ |
Διαδρομή | 80 χλστ |
Συμπίεση | 12.1:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 105 PS/103 bhp (77 kW) @ 7,500 rpm |
Μέγιστη ροπή EC | 112 Nm @ 4,250 rpm |
Σύστημα τροφοδοσίας | Multipoint sequential electronic fuel injection |
Εξάτμιση | Brushed 2 into 2 exhaust system with twin brushed silencers |
Τελική μετάδοση | O-ring chain |
Συμπλέκτης | Wet, multi-plate assist clutch |
Κιβώτιο | 6-speed |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Tubular steel cradles |
Ψαλίδι | Twin-sided, aluminium - Clear anodized |
Εμπρός Τροχός | 32-spoke 17 x 3.5 in, aluminium rims |
Πίσω Τροχός | 32-spoke 17 x 5 in, aluminium rims |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 ZR17 |
Πίσω Ελαστικό | 160/60 ZR17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Showa 43 mm USD big piston forks, fully adjustable 120 mm travel |
Πίσω Ανάρτηση | Fully adjustable Öhlins twin shocks with Piggyback reservoir, 120 mm rear wheel travel |
Εμπρός Φρένα | Twin 310 mm Brembo floating discs, Brembo M50 4-piston radial monobloc calipers, ABS |
Πίσω Φρένο | Single 220 mm disc, Nissin 2-piston floating caliper, ABS |
Όργανα | LCD multi-functional instrument pack with analogue speedometer, analogue tachometer, gear position indicator, fuel gauge, range to empty indication, service indicator, clock, trip computer, scroll and mode buttons on handlebars, heated grip ready, fuel consumption display, traction control status and riding mode display. |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 745 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1,030 χλστ |
Ύψος Σέλας | 810 χλστ |
Μεταξόνιο | 1,415 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 22.8 º |
Ίχνος | 92 χλστ |
Γεμάτο Βάρος | 197 kg |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.5 λίτρα |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 10,000 miles/16,000 Km or 12 Months, whichever comes first. |
ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ THRUXTON RS
ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ THRUXTON RS
Στις αναβαθμίσεις του κινητήρα περιλαμβάνονται χαμηλού βάρους και χαμηλής αδράνειας στρόφαλος, συμπλέκτης, αντικραδασμικοί άξονες, εναλλάκτης rare-earth, κάλυμμα εκκεντροφόρων από μαγνήσιο, καπάκια κινητήρα με λεπτό τοίχωμα, καθώς και υψηλής συμπίεσης έμβολα, αναβαθμισμένες εισαγωγές προφίλ εκκεντροφόροι και δευτερεύον σύστημα εισαγωγής αέρα. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται για να προσφέρουν μια απίστευτη μείωση της αδράνειας κατά 20% και έναν κινητήρα Thruxton που ανεβάζει πιο γρήγορα στροφές και τις διατηρεί για περισσότερο χρόνο.
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΣΧΥΣ
Με 105 PS μέγιστη ισχύ στις 7.500 σ.α.λ. (η οποία είναι κατά 8PS υψηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο Thruxton), η Thruxton RS προσφέρει συναρπαστική cafe racer απόδοση, με μεγαλύτερη ισχύ χαμηλά, αλλά και σε όλο το φάσμα των στροφών.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ ΣΕ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ
Η μέγιστη ροπή (112 Nm / 4.250 σ.α.λ.) της Thruxton RS τώρα αποδίδεται 700 σ.α.λ. χαμηλότερα, προσφέροντας μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης.
ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑ 6 ΚΙΛΑ
Η μείωση βάρους επετεύχθη με αναβαθμίσεις στον κινητήρα, όπως είναι το νέο καπάκι εκκεντροφόρων από μαγνήσιο και τα καπάκια του κινητήρα με πιο λεπτό τοίχωμα, καθώς και οι βάσεις κινητήρα από αλουμίνιο και η ελαφρύτερη μπαταρία.
ΥΨΗΛΟΤΕΡΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΦΡΕΝΑ BREMBO M50
Η βελτιωμένη ισχύς πέδησης με καλύτερη εμπλοκή και καλύτερη αίσθηση παρέχεται από τα υψηλότερων προδιαγραφών φρένα που περιλαμβάνουν ακτινικές monobloc δαγκάνες Brembo M50, δύο πλευστούς μπροστινούς δίσκους 320 χιλ. και αντλία Brembo.
ΠΛΗΡΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ÖHLINS
Η Thruxton RS διαθέτει αποκλειστική πίσω ανάρτηση που περιλαμβάνει πλήρως ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Öhlins με piggy-back, τα οποία συμβάλλουν στη συναρπαστική cafe racer συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΠΙΡΟΥΝΙ SHOWA
Το αποκλειστικό υψηλών προδιαγραφών ανεστραμμένο πιρούνι Showa big piston είναι ειδικά ρυθμισμένο για κορυφαίο κράτημα. Συμβάλλει στην cafe racer εμφάνιση και βελτιώνει τον χαρακτηριστικό ουδέτερο χειρισμό, την ευελιξία και τη σταθερότητα της Triumph.
ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Η Thruxton RS είναι εφοδιασμένη με ελαστικά Metzeler Racetec RR που προσφέρουν απίστευτη πρόσφυση, ακρίβεια και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες. Είναι τοποθετημένα σε ελαφριούς τροχούς αλουμινίου 17” με 32 ακτίνες.
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΑ RIDING MODES
Τα τρία αναβαθμισμένα προγράμματα οδήγησης της Thruxton RS Road, Rain και Sport, τώρα μπορούν να επιλεγούν με το απλό πάτημα ενός κουμπιού. Προσαρμόζουν την απόκριση στο γκάζι και τον έλεγχο πρόσφυσης ανάλογα με τις οδικές συνθήκες και τις προτιμήσεις του αναβάτη.
ΚΑΤΑΜΑΥΡΟ ΣΤΥΛ
Στις απίθανες ολοκαίνουριες μαύρες λεπτομέρειες και τα φινιρίσματα περιλαμβάνονται μαύρα αμμοβολημένα καπάκια κινητήρα, φινιρίσματα στο κάλυμμα των εκκεντροφόρων, μαύρα ελατήρια της πίσω ανάρτησης Öhlins RSU, μαύρο πλευρικό πάνελ Thruxton, κάλυμμα γραναζιού με ενσωματωμένο προστατευτικό για τη φτέρνα και αποκλειστικοί μαύροι ανοδειωμένοι τροχοί.
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ THRUXTON RS
Οι σημαντικές αναβαθμίσεις που έγιναν στον κινητήρα παρέχουν αυξημένη ισχύ στα 105PS (στις 7.500 σ.α.λ.) και μέγιστη ροπή 112 Nm, η οποία αποδίδεται 700 σ.α.λ. χαμηλότερα.
Έτσι εξελίξαμε αυτή την υπέροχη μοτοσυκλέτα. Με modern roadster προδιαγραφές που σχεδιάσαμε για να συστήσουμε αυτή την αυθεντική cafe racer στη νέα γενιά αναβατών.
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ THRUXTON RS
Η Thruxton RS είναι ελαφρύτερη κατά 6 κιλά, έχει πιο έντονο χαρακτήρα και είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για αναβάτες που αναζητούν την αγνή σπορ μορφή και τις επιδόσεις μιας αυθεντικής cafe racer.
Η αναβαθμισμένη τεχνολογία εστιάζει στον αναβάτη και παρέχει υψηλότερο επίπεδο δυνατοτήτων που ενισχύει την αυτοπεποίθηση και δημιουργεί μια ασύγκριτη εμπειρία οδήγησης της Thruxton RS.
ΣΤΥΛ THRUXTON RS
Γράφοντας ιστορία και εκπροσωπώντας μια γενιά cafe racers, αυτή η αποκλειστική, όμορφη και αυθεντική μοτοσυκλέτα είναι η εξέλιξη της δημοφιλούς Thruxton.
Η κατάμαυρη εμφάνιση και η ευρεία σειρά από κομψές αποκλειστικές λεπτομέρειες αντανακλούν το κορυφαίο για την κατηγορία cafe racer κύρος της Thruxton RS.