THRUXTON RS
ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Από την πρώτη μέρα της σχεδίασής της, στόχος ήταν η δημιουργία μιας μοτοσυκλέτας με αυθεντικό modern sports roadster χαρακτήρα που θα προσφέρει δυναμικό χειρισμό που εμπνέει εμπιστοσύνη. Η συναρπαστική απόδοση της νέας Thruxton RS υποστηρίζεται από όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό και την τεχνολογία που απαιτούνται για την εξέλιξη της απόλυτης cafe racer που κυριαρχεί στην κατηγορία της.
ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ THRUXTON RS
Κλειδί για την επιτυχία της Thruxton ήταν πάντα η εξαιρετική της συμπεριφορά στην οδήγηση. Άλλωστε, αυτή είναι μια θρυλική μοτοσυκλέτα που γεννήθηκε στις πίστες και επέστρεψε για να προσφέρει δυναμικές επιδόσεις στο δρόμο.
Ο ασύγκριτος συνδυασμός του νέου σπορ πλαισίου, της υψηλών προδιαγραφών ανάρτησης των τροχών, του νέου μπροστινού φρένου της Brembo και των ελαστικών αγωνιστικών προδιαγραφών, με την μείωση βάρους κατά 6 κιλά παρέχει εξαιρετικό χειρισμό, μεγάλες δυνατότητες και επιδόσεις.
Τα νέα φρένα της Thruxton RS περιλαμβάνουν υψηλών προδιαγραφών ακτινικές monobloc δαγκάνες Brembo M50 με 4 έμβολα, δύο πλευστούς δίσκους 320 χιλ. και αντλία Brembo που προσφέρει άμεση εμπλοκή, καλύτερη αίσθηση και τέλεια λειτουργία, για κορυφαίο κράτημα με πολύ καλό έλεγχο. Και όπως είναι αναμενόμενο, η ανάρτηση της Thruxton RS διαμορφώθηκε με τρόπο που εξασφαλίζει χειρισμό ακριβείας, αλλά και αυθεντική cafe racer εμφάνιση. Το αποκλειστικό υψηλών προδιαγραφών ανεστραμμένο πιρούνι Showa big piston συνεργάζεται τέλεια με πλήρως ρυθμιζόμενα πίσω αμορτισέρ Öhlins με piggy-back (μια αποκλειστική διαμόρφωση για την Thruxton RS), για εκπληκτική αίσθηση στην οδήγηση που ενισχύει την παροιμιώδη ουδέτερη συμπεριφορά, την ευελιξία και τη σταθερότητα που χαρακτηρίζουν την Triumph.
Επίσης, η εξαιρετική πρόσφυση εξασφαλίζεται από τα νέα ελαστικά Metzeler Racetec RR (μπροστά 120/70 ZR17, πίσω 160/60 ZR17) και τους ελαφριούς αλουμινένιους τροχούς 17” (32 ακτίνων, μπροστά 17” x 3.5”, πίσω 17” x 5”).
Είναι εντυπωσιακό το ότι η νέα Thruxton RS είναι ελαφρύτερη από τα προηγούμενα χαμηλότερων προδιαγραφών μοντέλα Thruxton. Η μείωση βάρους κατά 6 κιλά επετεύχθη με νέα ελαφρύτερα εξαρτήματα στον κινητήρα, όπως είναι το νέο καπάκι εκκεντροφόρων από μαγνήσιο και τα καπάκια του κινητήρα με πιο λεπτό τοίχωμα, καθώς και οι βάσεις κινητήρα η ελαφρύτερη μπαταρία.
Ο αναβαθμισμένος 2-κύλινδρος κινητήρας 1200 κ.εκ. Thruxton είναι εφοδιασμένος με τρία riding modes, τα Road, Rain και Sport. Κάθε mode παρέχει ειδική χαρτογράφηση του γκαζιού, καθώς και ρύθμιση για κάθε mode, η οποία σχεδιάστηκε ειδικά για την RS. Τα modes παρέχουν άμεση απόκριση και επιτρέπουν στον αναβάτη να επιλέγει τη λειτουργία που είναι καταλληλότερη για το περιβάλλον που οδηγεί και τις προσωπικές του προτιμήσεις. Επιπλέον, η νέα Thruxton RS διαθέτει μικρών διαστάσεων σύστημα ABS και έλεγχο πρόσφυσης που δεν επηρεάζουν οπτικά τη μοτοσυκλέτα.
Τα φώτα LED της Thruxton προσφέρουν μια ακόμη όμορφη πινελιά και προσφέρουν χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και μεγάλη ανθεκτικότητα. Η μοτοσυκλέτα είναι εφοδιασμένη με χαρακτηριστικά φώτα ημέρας* με λογότυπο στο κρύσταλλο, καθώς και με μικρών διαστάσεων κομψό πίσω φως LED, το οποίο είναι ενσωματωμένο στο κλασικής έμπνευσης πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας (*όπου το επιτρέπει η τοπική νομοθεσία).
Στα αποκλειστικά χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνεται πρίζα φόρτισης USB, η οποία έχει τοποθετηθεί κάτω από τη σέλα και παρέχει εύκολη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. Περιλαμβάνονται επίσης, σύστημα immobiliser που έχει ενσωματωθεί στο κλειδί, μοναδικής αισθητικής τάπα Monza με κλειδαριά. Τα διπλά όργανα είναι ευανάγνωστα και περιλαμβάνουν πολλές πληροφορίες, όπως ένδειξη της ρύθμισης των riding modes, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο, στάθμη καυσίμου και χιλιομετρητή. Τα σύγχρονα όργανα ολοκληρώνουν την εστιασμένη στον αναβάτη τεχνολογία της νέας Thruxton RS.
Οι προκλήσεις που έπρεπε να αντιμετωπιστούν κατά την εξέλιξη της νέας Thruxton RS δοκίμασαν την τεχνική αρτιότητα πολλών τμημάτων της Triumph Motorcycles τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Η απάντηση δόθηκε με νέα κορυφαίας ποιότητας ελαστικά, μαύρους τροχούς και υψηλότερων προδιαγραφών φρένα, τα οποία ενσωματώθηκαν σε ένα νέο σπορ πλαίσιο της Triumph, για να προσφέρουν τον εξαιρετικό χειρισμό και την cafe racer κομψότητα, που μπορούν να προσαρμοστούν μόνο με απόλυτη αφοσίωση και σεβασμό προς την κληρονομιά της μοτοσυκλέτας που απαιτεί άψογες αναλογίες και γραμμές, καθώς και μοναδική σιλουέτα.
Ακριβής και αποδοτική όπως αρμόζει σε μια κορυφαία modern sports roadster, παρέχει μια εντελώς νέα modern cafe racer αίσθηση στην οδήγηση, με τέλεια σχεδιασμένη εργονομία και τεχνολογία αιχμής. Η νέα RS είναι μια μοναδική μοτοσυκλέτα που ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.