NEA TIGER 1200 GT EXPLORER
Πλήρως φορτωμένη με τεχνολογία, η GT Explorer με το ρεζερβουάρ 30 λίτρων φέρνει πρωτοφανή πρακτικότητα, άνεση και ικανότητες στην κατηγορία των εστιασμένων στον δρόμο adventure μοτοσυκλετών.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | ΑΠΟ 21.990,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά |
Χωρητικότητα | 1160 κ.εκ. |
Διάμετρος | 90,0 mm |
Διαδρομή | 60,7 mm |
Συμπίεση | 13,2:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 150PS @ 9,000σαλ (100PS στο πρόγραμμα βροχής) |
Μέγιστη ροπή EC | 130 Nm @ 7,000 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας | Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι |
Εξάτμιση | Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως καταλύτη και πλαϊνά τοποθετημένο τελικό καταλύτη |
Τελική μετάδοση | Άξονας |
Συμπλέκτης | Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης |
Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο. |
Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές ενισχυτικές γέφυρες. |
Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 19 x 3.0” |
Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινίου, 18 x 4.25” |
Εμπρός Ελαστικό | Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL) |
Πίσω Ελαστικό | Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL) |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49χιλ με ημιενεργητική απόσβεση. 200χιλ διαδρομή. |
Πίσω Ανάρτηση | Μονοσόκ Showa ημιενεργητικής απόσβεσης με διαδρομή τροχού 200 χλστ , με αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνοδηγού και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος οδήγησης έως και 20 χιλιοστά όταν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά. |
Εμπρός Φρένα | Μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, γωνιακό ABS, διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Ακτινική μανέτα Magura HC1 ρυθμιζόμενη σε έκταση με ξεχωριστό δοχεείο υγρού. |
Πίσω Φρένο | Μονοέμβολη δαγκάνα Brembo, γωνιακό ABS, μονός δίσκος 282χιλ. Πίσω τρόμπα με απομακρυσμένο δοχείο υγρού. |
Όργανα | Πακέτο οργάνων με πλήρως έγχρωμη TFT 7” με σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph. |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 849 χιλ (τιμόνι), 982 χιλ (χούφτες) χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1436 - 1497 χιλ (ρυθμιζόμενη ζελατίνα) |
Ύψος Σέλας | 850 - 870 χιλ (ρυθμιζόμενο) χλστ |
Μεταξόνιο | 1.560 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 24.0 º |
Ίχνος | 120 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 30 λίτρα Λ |
Υγρό βάρος | 256 κιλά κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Κατανάλωση Καυσίμου | 5.1 l/100km |
Ρύποι CO2 | 119 g/km EURO 5 Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
CHASSIS
|
|
---|---|
Τροχοί | 19" Front / 18" rear lightweight cast aluminium wheels |
Ρεζερβουάρ | 30 litre aluminium fuel tank |
Κεντρικό σταντ | Included |
Showa Semi-Active Suspension | Ημιενεργητική ανάρτηση Showa διαδρομής 200 χιλιοστών τώρα με τη Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνοδηγού και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος οδήγησης έως και 20 χιλιοστά όταν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και αυτοπεποίθηση. |
TECHNOLOGY
|
|
Blind Spot Radar | Included |
Cruise Control | Included |
Υποβοήθηση ταχυτήτων | Triumph shift assist (up and down) |
Hill Hold | Included |
Προγράμματα οδήγησης | 5 |
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών | Included |
Adaptive Cornering Lighting | Included |
Πλήρως LED φωτισμός με φώτα ημέρας | Included |
LED Auxiliary Lights | Included |
7 inch TFT instruments with My Triumph Connectivity System | Included |
ABS and Traction Control | Included |
RIDER COMFORT
|
|
Protection |
Hand guards, aluminium skid plate, engine protection bars |
Θερμαινόμενα γκριπ | Included |
Θερμαινόμενες σέλες οδηγού & συνεπιβάτη | Included |
WARRANTY
|
|
Εγγύηση | 3 years, unlimited mileage warranty |
CHASSIS
|
|
---|---|
Τροχοί | 19" Front / 18" rear lightweight cast aluminium wheels |
Ρεζερβουάρ | 30 litre aluminium fuel tank |
Κεντρικό σταντ | Included |
Showa Semi-Active Suspension | Ημιενεργητική ανάρτηση Showa διαδρομής 200 χιλιοστών τώρα με τη Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνοδηγού και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος οδήγησης έως και 20 χιλιοστά όταν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και αυτοπεποίθηση. |
TECHNOLOGY
|
|
Blind Spot Radar | Included |
Cruise Control | Included |
Υποβοήθηση ταχυτήτων | Triumph shift assist (up and down) |
Hill Hold | Included |
Προγράμματα οδήγησης | 5 |
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών | Included |
Adaptive Cornering Lighting | Included |
Πλήρως LED φωτισμός με φώτα ημέρας | Included |
LED Auxiliary Lights | Included |
7 inch TFT instruments with My Triumph Connectivity System | Included |
ABS and Traction Control | Included |
RIDER COMFORT
|
|
Protection |
Hand guards, aluminium skid plate, engine protection bars |
Θερμαινόμενα γκριπ | Included |
Θερμαινόμενες σέλες οδηγού & συνεπιβάτη | Included |
WARRANTY
|
|
Εγγύηση | 3 years, unlimited mileage warranty |
ΠΙΟ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΚΑΙ ΡΑΦΙΝΑΡΙΣΜΕΝΗ
Για το 2024, η Tiger 1200 GT Explorer έχει αναβαθμιστεί σημαντικά ώστε να είναι πιο προηγμένη και εκλεπτυσμένη από ποτέ. Διαθέτει βελτιωμένο έλεγχο στις χαμηλές ταχύτητες, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, με βελτιωμένη άνεση και εργονομία.
ΕΝΕΡΓΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗΣ
Εκτός από το ρυθμιζόμενο ύψος σέλας 850-870 χλστ, η λειτουργία ενεργής μείωσης προφόρτισης μπορεί να κατεβάσει περαιτέρω τη μοτοσυκλέτα έως και 20 χλστ όταν ακινητοποιηθεί, ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνοδηγού και αποσκευών.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Ο μοναδικός τρικύλινδρος T-Plane προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός δικύλινδρου στις χαμηλές ταχύτητες με την απόδοση ενός τρικύλινδρου ψηλά, σε συνδυασμό με έναν ελαφρύ άξονα μετάδοσης κίνησης για να ορίσει το σημείο αναφοράς σε ότι αφορά τον χαρακτήρα. Η αυξημένη αδράνεια, η βελτιωμένη ισορροπία και το αναθεωρημένο καλιμπράρισμα βελτιώνουν περαιτέρω την απόκριση και την αίσθηση του κινητήρα.
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 30 ΛΙΤΡΩΝ
Το ρεζερβουάρ καυσίμου των 30 λίτρων της GT Explorer προσφέρει 50% μεγαλύτερη αυτονομία από τις GT και GT Pro, καθιστώντας τη την ιδανική επιλογή τουρισμού, διατηρώντας παράλληλα όλη την εξαιρετική ισορροπία στις χαμηλές ταχύτητες και την ευελιξία της GT.
ΡΑΝΤΑΡ ΤΥΦΛΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
Σε μια σημαντική καινοτομία ασφάλειας που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Continental, η GT Explorer επωφελείται από ένα ραντάρ τοποθετημένο στο πίσω μέρος που σου προσφέρει λειτουργίες υποβοήθησης τυφλού σημείου και υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
Στον στάνταρ εξοπλισμό της GT Explorer για βελτιωμένη ασφάλεια και άνεση του αναβάτη, το Σύστημα Παρακολούθησης Πίεσης Ελαστικών (TPMS) παρέχει πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο και ασφάλεια στον αναβάτη.
ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΕΣ ΣΕΛΕΣ ΑΝΑΒΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ
Η GT Explorer είναι εξοπλισμένη με θερμαινόμενες σέλες αναβάτη και συνεπιβάτη ως στάνταρ για άνεση παντός καιρού σε κάθε ταξίδι, με πολλαπλές ρυθμίσεις θερμοκρασίας και ανεξάρτητη ρύθμιση αναβάτη και συνεπιβάτη.
ΜΠΑΡΕΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Οι στιβαρές μπάρες κινητήρα προσφέρουν εξαιρετική προστασία, με μοντέρνο σχεδιασμό και ακόμη πιο περιπετειώδες στιλ, συμπληρώνοντας τέλεια το κομψό, ελαφρύ σωληνωτό πλαίσιο.
ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΟΣ ΦΩΤΙΣΜΟΣ
Τα καινοτόμα, προσαρμοζόμενα φώτα στροφών LED χωρίς ανάγκη συντήρησης, τα φώτα ημέρας και τα βοηθητικά φώτα βελτιώνουν την ορατότητα, την ασφάλεια και την απόλαυση στην οδήγηση.
ΠΕΝΤΕ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Τα προγράμματα Βροχής, Δρόμου, Σπορ, και το παραμετροποιήσιμο πρόγραμμα Εκτός Δρόμου προσαρμόζουν τις ρυθμίσεις του γκαζιού, του ελέγχου πρόσφυσης, του ABS και της ανάρτησης ώστε να ταιριάζουν σε όλες τις συνθήκες, το έδαφος και τις προτιμήσεις του αναβάτη για βελτιωμένη άνεση και έλεγχο.
ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗ
Για περαιτέρω βελτίωση της εξαιρετικής άνεσης όλη την ημέρα, η τελευταία γενιά διαθέτει ένα πιο επίπεδο προφίλ σέλας με περισσότερο χώρο για την κίνηση του αναβάτη. Οι αναθεωρημένες θέσεις των μαρσπιέ αυξάνουν την απόστασή τους από το έδαφος και η μακρύτερη μανέτα του συμπλέκτη μειώνει την κόπωση του αναβάτη.