Τύπος
|
Υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά, 8-βάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° διάστημα ανάφλεξης
|
Χωρητικότητα
|
1200 κ.εκ.
|
Διάμετρος
|
97.6 χλστ
|
Διαδρομή
|
80 χλστ
|
Συμπίεση
|
10.0:1
|
Μέγιστη ιπποδύναμη EC
|
78 PS @ 6000 σαλ
|
Μέγιστη ροπή EC
|
106 Nm @ 3750 σαλ
|
Σύστημα τροφοδοσίας
|
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού. 3 προγράμματα οδήγησης (Δρόμου, Βροχής, Σπορ)
|
Εξάτμιση
|
Σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 από βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλι με διπλά τελικά Akrapovič και κώνους carbon
|
Τελική μετάδοση
|
Αλυσίδα
|
Συμπλέκτης
|
Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος
|
Κιβώτιο
|
6 ταχυτήτων
|
Πλαίσιο
|
Ατσάλινο διπλό σωληνωτό
|
Ψαλίδι
|
Διπλό ατσάλινο τραπεζοειδούς διατομής
|
Εμπρός Τροχός
|
32-άκτινος, 19 x 2.5
|
Πίσω Τροχός
|
32-άκτινος, 16 x 3.5
|
Εμπρός Ελαστικό
|
100/90-19
|
Πίσω Ελαστικό
|
150/80-16
|
Εμπρός Ανάρτηση
|
Ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins NIX 30 43χλστ, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς. Διαδρομή τροχού 90 χλστ
|
Πίσω Ανάρτηση
|
Μονό αμορτισέρ Öhlins με μοχλικό, ρυθμιζόμενο για απόσβεση προφόρτισης και επαναφοράς. Διαδρομή τροχού 77 χλστ
|
Εμπρός Φρένα
|
Διπλοί σταθεροί δίσκοι 310χλστ, ακτινικές δαγκάνες Brembo M50 4 εμβόλων, ABS
|
Πίσω Φρένο
|
Μονός σταθερός δίσκος 255χλστ, αξονική δαγκάνα Nissin, ABS
|
Όργανα
|
Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών και ένδειξη TFC
|
Πλάτος (Τιμόνι)
|
774 χλστ
|
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες
|
1060 χλστ
|
Ύψος Σέλας
|
690 - 700 χλστ
|
Μεταξόνιο
|
1510 χλστ
|
Γωνία Κάστερ
|
25.7 º
|
Ίχνος
|
93 χλστ
|
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
|
12 λίτρα
|
Υγρό βάρος
|
237 κιλά
|
Ρύποι CO2
|
EURO 5 Plus Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης.
|
Διαστήματα συντήρησης
|
16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο
|