STREET TRIPLE 765 MOTO2™ EDITION
Περιορισμένη σε 765 κομμάτια στο καθένα από τα δύο σχέδια εμπνευσμένα από τους αγώνες, η Moto2™ Edition είναι η υψηλότερων προδιαγραφών Street Triple που φτιάχτηκε ποτέ, με πληθώρα αποκλειστικών πολυτελών λεπτομερειών.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η 16.990,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά |
Χωρητικότητα | 765 κ.εκ. |
Διάμετρος | 78.0 χλστ |
Διαδρομή | 53.4 χλστ |
Συμπίεση | 13.25:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 130 PS @ 12,000 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC | 80 Nm @ 9,500 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας | Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι |
Εξάτμιση | Ανοξείδωτο ατσάλινο σύστημα λαιμών 3 σε 1 με χαμηλό πλαϊνό ανοξείδωτο ατσάλινο τελικό |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X-ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος ολίσθησης |
Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Αλουμινένιο διπλής δοκού με χυτό υποπλαίσιο υψηλής πίεσης 2 κομμάτιών |
Ψαλίδι | Διπλό χυτό αλουμινίου |
Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινίου 5 ακτίνων, 17 x 3.5" |
Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινίου 5 ακτίνων, 17 x 3.5" |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 ZR 17 |
Πίσω Ελαστικό | 180/55 ZR 17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa Big Piston με ξεχωριστές λειτουργίες, ρυθμίσεις συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης, 115 χιλ διαδρομή τροχού |
Πίσω Ανάρτηση | Μονοσόκ αμορτισέρ piggyback Öhlins STX40, με ρυθμίσεις συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης, 131.2 χιλ διαδρομή τροχού |
Εμπρός Φρένα | Διπλοί πλευστοί δίσκοι 310 χιλ, τετραέμβολες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema, γωνιακό ABS, ακτινική τρόμπα Brembo MCS |
Πίσω Φρένο | Μονός δίσκος 220 χιλ, μονή δαγκάνα Brembo, γωνιακό ABS |
Όργανα | Πολυ-λειτουργικά όργανα με οθόνη TFT |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 765 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1051 χλστ |
Ύψος Σέλας | 839 χλστ |
Μεταξόνιο | 1397 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 23.0 º |
Ίχνος | 95.3 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 15 λίτρα |
Υγρό βάρος | 188 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Κατανάλωση Καυσίμου | 52.8 mpg (5.4 litres / 100 km) |
Ρύποι CO2 | 120g/km EURO 5 Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 10,000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
Εκτελεσμένα από επαγγελματίες αναβάτες υπό κλειστές και ελεγχόμενες συνθήκες. Μη μιμηθείτε. Να φοράτε πάντα κατάλληλο προστατευτικό εξοπλισμό ασφαλείας.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
|
|
---|---|
Κινητήρας | Τρικύλινδρος κινητήρας 765κ.εκ. |
Δύναμη και ροπή | 130PS και 80Nm |
Βάρος |
188κιλά (πλήρης υγρών) |
Ανάρτηση | Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins, πιρούνι NIX30 και μονοσόκ αμορτισέρ piggyback STX40 |
Φρένα | Δαγκάνες φρένων Brembo Stylema με διπλούς δίσκους 310 χλστ |
Ελαστικά | Ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa V3 |
Ηλεκτρονικά βοηθήματα | Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS και Βελτιστοποιημένο Γωνιακό Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης (με IMU), Έλεγχος ανύψωσης μπροστινού τροχού |
Όργανα | 5” TFT instruments |
Προγράμματα οδήγησης |
5 riding modes (Rain, Road, Sport, Track and Rider) |
Υποβοήθηση ταχυτήτων | Triumph Shift Assist up and down quickshifter |
Συμπλέκτης | Slip & assist clutch |
Φωτισμός | Πλήρως LED φωτισμός |
Σέρβις | 10,000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
|
|
---|---|
Κινητήρας | Τρικύλινδρος κινητήρας 765κ.εκ. |
Δύναμη και ροπή | 130PS και 80Nm |
Βάρος |
188κιλά (πλήρης υγρών) |
Ανάρτηση | Πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins, πιρούνι NIX30 και μονοσόκ αμορτισέρ piggyback STX40 |
Φρένα | Δαγκάνες φρένων Brembo Stylema με διπλούς δίσκους 310 χλστ |
Ελαστικά | Ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa V3 |
Ηλεκτρονικά βοηθήματα | Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS και Βελτιστοποιημένο Γωνιακό Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης (με IMU), Έλεγχος ανύψωσης μπροστινού τροχού |
Όργανα | 5” TFT instruments |
Προγράμματα οδήγησης |
5 riding modes (Rain, Road, Sport, Track and Rider) |
Υποβοήθηση ταχυτήτων | Triumph Shift Assist up and down quickshifter |
Συμπλέκτης | Slip & assist clutch |
Φωτισμός | Πλήρως LED φωτισμός |
Σέρβις | 10,000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
Κορυφαία δύναμη στην κατηγορία
Το κοντινότερο που μπορείς να φτάσεις σε μια μοτοσυκλέτα Moto2™ για το δρόμο... η 765 έχει αναβαθμιστεί σημαντικά με τεχνογνωσία από τους αγώνες Moto2™, για κορυφαία ισχύ στην κατηγορία 130 PS, περισσότερη ροπή, καλύτερη απόκριση και γρηγορότερη επιτάχυνση.
Πολυτελές στιλ Moto2™ Edition
Το αποκλειστικά μέρη από ανθρακονήματα, η επίσημη επωνυμία Moto2™, η μοναδική οθόνη εκκίνησης Moto2™ και μια μοναδικά αριθμημένη πλάκα στο τιμόνι σηματοδοτούν αυτό το εκπληκτικό μηχάνημα ως την απόλυτη Street Triple.
Νέο Γωνιακό Βελτιστοποιημένο ABS
Το βελτιστοποιημένο γωνιακό ABS, υποστηριζόμενο από μια IMU με προσαρμοσμένες ρυθμίσεις ενσωματωμένες σε καθένα από τα πέντε προγράμματα οδήγησης της Moto2™ Edition διασφαλίζει τη βέλτιστη απόδοση πέδησης σε οποιαδήποτε κλίση.
Νέο Βελτιστοποιημένο Σύστημα Γωνιακού Ελέγχου Πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης
Το Βελτιστοποιημένο Σύστημα Γωνιακού Ελέγχου Πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης υπολογίζει συνεχώς τη γωνία κλίσης για να εξασφαλίσει τον βέλτιστο ρυθμό ολίσθησης και τον έλεγχο της ροπής. Μπορούν να επιλεγούν τέσσερα ανεξάρτητα ρυθμιζόμενα επίπεδα παρέμβασης για να ταιριάζουν στο στιλ και τις συνθήκες οδήγησης.
Ανάρτηση υψηλών προδιαγραφών
Η Moto2™ Edition επιδεικνύει την ικανότητά της στην πίστα με το μοναδικό πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο μπροστινό πιρούνι Öhlins 43 χιλ για χειρισμό ακριβείας και το πίσω αμορτισέρ Öhlins piggyback.
Φρένα κορυφαίων προδιαγραφών
Οι νέες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες 4 εμβόλων Brembo Stylema σε συνδυασμό με δίσκους 310 χιλ εγγυώνται το υψηλότερο επίπεδο ισχύος ακινητοποίησης. Συνδέεται με Γωνιακό ABS για βελτιωμένη ασφάλεια.
Ακριβής, εστιασμένη οδική συμπεριφορά
Η εμπνευσμένη από τους αγώνες έκδοση Moto2™ πηγαίνει την οδική συμπεριφορά σε ένα εντελώς νέο επίπεδο εστίασης και ακρίβειας με κλιπ ον που είναι 80 χιλιοστά χαμηλότερα και 50 χιλιοστά πιο μπροστά από της RS, συν την πιο μικρή κάστερ και το ανυψωμένο πίσω μέρος της νέας γενιάς.
Ελαστικά Επιδόσεων
Τα ελαστικά Pirelli Supercorsa SP V3 υψηλών επιδόσεων έρχονται τοποθετημένα, προσφέροντας επίπεδα πρόσφυσης στην πίστα και εξαιρετική σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες - όλα αυτά από ένα πλήρως νόμιμο ελαστικό για το δρόμο.
Πλήρως έγχρωμο όργανο TFT
Με μοναδική οθόνη εκκίνησης Moto2™, το όργανο TFT 5" και εργονομικά βελτιστοποιημένες υποδοχές διακοπτών προσφέρουν διαισθητική πλοήγηση συστήματος. Το σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph είναι προ-ενεργοποιημένο, έτοιμο για την αξεσουάρ μονάδα Bluetooth.
Προσβάσιμο ύψος σέλας
Με ύψος σέλας 839 χιλ, διατίθεται επίσης μια αξεσουάρ χαμηλή σέλα για μείωση του ύψους κατά 28 χιλ, ενώ οι ντίλερ της Triumph μπορούν επιπλέον να χαμηλώσουν τη σέλα κατά 10 χιλ μέσω ενός συνδέσμου προσαρμογής πίσω ανάρτησης.
Έτοιμη για την πίστα
Εξοπλισμένη με μηχανισμό αλλαγής ταχυτήτων Triumph Shift Assist για ανεβοκατεβάσματα χωρίς συμπλέκτη, ειδικό πρόγραμμα Track και χρονόμετρο γύρου, σε συνδυασμό με αναθεωρημένη γεωμετρία και μοναδικά κλιπ ον, η Moto2™ Edition είναι η απόλυτη Street Triple για την πίστα.
Κορυφαίες προδιαγραφές
Οι κορυφαίες προδιαγραφές της Moto2™ Edition ολοκληρώνονται με υποβοηθούμενο συμπλέκτη ολίσθησης, πλήρη φωτισμό LED με φώτα ημέρας που ξεχωρίζουν, έλεγχο ανύψωσης μπροστινού τροχού, υποδοχή φόρτισης USB και immobiliser.