Τύπος
|
Υγρόψυκτος, 12-βάλβιδος με 2ΕΕΚ και 3 κυλίνδρους σε σειρά
|
Χωρητικότητα
|
1160 κ.εκ.
|
Διάμετρος
|
90.0 χλστ
|
Διαδρομή
|
60.8 χλστ
|
Συμπίεση
|
13.2:1
|
Μέγιστη ιπποδύναμη EC
|
183 PS / 180.5 bhp (134.6 kW) @ 10,750 rpm
|
Μέγιστη ροπή EC
|
128 Nm @ 8,750 rpm
|
Σύστημα τροφοδοσίας
|
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου πολλαπλών μπεκ με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού
|
Εξάτμιση
|
Εξάτμιση 3 σε 1 από ανοξείδωτο ατσάλι, με πρωτεύον χαμηλό τελικό και δευτερεύον πλευρικό τελικό τιτανίου της Akrapovič
|
Τελική μετάδοση
|
Αλυσίδα X-ring
|
Συμπλέκτης
|
Υγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση ολίσθησης
|
Κιβώτιο
|
6 ταχύτητες
|
Πλαίσιο
|
Αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο
|
Ψαλίδι
|
Μονόμπρατσο αλουμινίου
|
Εμπρός Τροχός
|
Από κράμα αλουμινίου, 17 x 3.50 ίντσες
|
Πίσω Τροχός
|
Από κράμα αλουμινίου, 17 x 6.00 ίντσες
|
Εμπρός Ελαστικό
|
Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 120/70ZR17 58W
|
Πίσω Ελαστικό
|
Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 - 190/55ZR17 75W
|
Εμπρός Ανάρτηση
|
Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. Öhlins, διαδρομή τροχού 120 χλστ., SmartEC3 OBTi σύστημα ηλεκτρονικής συμπίεσης / απόσβεσης επαναφοράς
|
Πίσω Ανάρτηση
|
Μονό αμορτισέρ Öhlins RSU με μοχλικό, διαδρομή πίσω τροχού 120 χλστ., SmartEC3 OBTi σύστημα ηλεκτρονικής συμπίεσης / απόσβεσης επαναφοράς
|
Εμπρός Φρένα
|
Δύο πλευστοί δίσκοι 320 χλστ. Monobloc δαγκάνες Brembo Stylema, OC-ABS, ακτινική αντλία Brembo MCS.
|
Πίσω Φρένο
|
Δίσκος 220 χλστ. Δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo, OC-ABS.
|
Όργανα
|
Πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών
|
Πλάτος (Τιμόνι)
|
810 χλστ
|
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες
|
1085 χλστ
|
Ύψος Σέλας
|
830 χλστ
|
Μεταξόνιο
|
1445 χλστ
|
Γωνία Κάστερ
|
23.9 º
|
Ίχνος
|
104.7 χλστ
|
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
|
15.5 λίτρα
|
Υγρό βάρος
|
199 κιλά
|
Κατανάλωση Καυσίμου
|
51.4 mpg (5.5L/100km)
|
Ρύποι CO2
|
127 g/km EURO 5+ CO2 Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης.
|
Διαστήματα συντήρησης
|
16.000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο)
|
|
Ημι-ενεργητική ανάρτηση Öhlins SmartEC3
|
|
Έλεγχος ανύψωσης μπροστινού τροχού με 4 επίπεδα παρέμβασης
|
|
Έλεγχος φρεναρίσματος κινητήρα
|
|
Υποβοήθηση ολίσθησης κατά το φρενάρισμα (στο πρόγραμμα Track)
|
|
Δυναμικά προγράμματα οδήγησης: Rain, Road, Sport, Track, Rider
|
|
Ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ τιμονιού
|
|
Triumph Shift Assist με Quickshifter για ανέβασμα και κατέβασμα σχέσεων χωρίς συμπλέκτη
|
|
Βελτιστοποιημένα συστήματα cornering Traction Control και cornering ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
|
|
Προειδοποίηση επιβράδυνσης λόγω έκτακτης ανάγκης
|
|
Πλήρως ρυθμιζόμενο cruise control
|
|
Σύστημα keyless με επιλογή απενεργοποίησης
|
|
Δύο προβολείς LED και χαρακτηριστικό πίσω φως
|
|
Ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου
|
|
Οπτικά συνδεδεμένη οθόνη TFT 5 ιντσών
|
|
Σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph με ενσωμάτωση smartphone
|
|
Καθρέπτες για τα αντίβαρα του τιμονιού με αντικραδασμική προστασία
|
|
Τελικό τιτανίου της Akrapovič
|
|
Γρήγορης απελευθέρωσης tank bag και τσάντα ουράς
|
|
Προστατευτικά πλαισίου και πιρουνιού
|
|
Μηχανικά επεξεργασμένα δοχεία φρένων
|
|
Κυλιόμενα φλας
|
|
Και πολλά ακόμη
|
Τιμή
|
Η 18.990,00 €
|