Skip to main content

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

SPEED TRIPLE 1200 RR Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά
Χωρητικότητα 1160 κ.εκ.
Διάμετρος 90.0 mm
Διαδρομή 60.8 mm
Συμπίεση 13.2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 180 PS @ 10,750 σαλ
Μέγιστη ροπή EC 125 Nm @ 9,000 σαλ
Σύστημα τροφοδοσίας Ηλεκτρονικός διαδοχικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού
Εξάτμιση Ανοξείδωτοι ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με χαμηλά τοποθετημένο πρωτεύον τελικό και πλαϊνά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό
Τελική μετάδοση Αλυσίδα X-ring
Συμπλέκτης Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος ολίσθισης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Αλουμινένιο διπλού σωλήνα, βιδωτό αλουμινένιο υποπλαίσιο
Ψαλίδι Αλουμινένιο, μονόμπρατσο
Εμπρός Τροχός Χυτός αλουμινένιος, 17 x 3.50”
Πίσω Τροχός Χυτός αλουμινένιος, 17 x 6.00”
Εμπρός Ελαστικό 120/70 ZR 17 (58W)
Πίσω Ελαστικό 190/55 ZR 17 (75W)
Εμπρός Ανάρτηση Πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins 43χιλ, 120χιλ διαδρομή τροχού. Ηλεκτρονικό σύστημα απόσβεσης συμπίεσης / επαναφοράς Öhlins S-EC 2.0 OBTi
Πίσω Ανάρτηση Μονοσόκ ανάρτηση Öhlins με σύνδεσμο, 120χιλ διαδρομή τροχού. Ηλεκτρονικό σύστημα απόσβεσης συμπίεσης / επαναφοράς Öhlins S-EC 2.0 OBTi
Εμπρός Φρένα Διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Μονομπλόκ δαγκάνες Brembo Stylema, OC-ABS, ακτινική τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο, πλήρως ρυθμιζόμενη.
Πίσω Φρένο Μονός δίσκος 220χιλ. Διέμβολη δαγκάνα Brembo, OC-ABS. Πίσω ακτινική τρόμπα με ξεχωριστό δοχείο.
Όργανα Πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 5"
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 758 χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1120
Ύψος Σέλας 830 χλστ
Μεταξόνιο 1439 χλστ
Γωνία Κάστερ 23.9 º
Ίχνος 104.7 χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 15.5 Λ
Υγρό βάρος 199 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 6.3 λ/100χλμ
Ρύποι CO2 144 γρ/χλμ. Οι εκπομπές CO2 και η κατανάλωση μετριούνται σύμφωνα με την οδηγία 168/2013/EC. Τα νούμερα της κατανάλωσης προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και παρέχονται για λόγους σύγκρισης μόνο. Ενδέχεται να μην αντανακλούν αποτελέσματα πραγματικής οδήγησης.