SPEED 400
Carnival Red / Storm Grey
Διαθέσιμο Από
5.690,00 €

Tap and drag
Click and drag
Το Speed 400 φέρνει το αδιαμφισβήτητο custom στυλ της Triumph, τον ευέλικτο χειρισμό, τις επιδόσεις απόκρισης και την ποιότητα κατασκευής που καθορίζει την κατηγορία σε μια νέα γενιά αναβατών.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η 5.690,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, 4βαλβιδος, 2ΕΕΚ, μονοκύλινδρος |
Χωρητικότητα | 398.15 κ.εκ. |
Διάμετρος | 89.0 χλστ |
Διαδρομή | 64.0 χλστ |
Συμπίεση | 12:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 40 PS @ 8.000 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC | 37.5 Nm @ 6,500 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
Εξάτμιση | Ανοξείδωτο σύστημα κεφαλής διπλού περιβλήματος με σιγαστήρα από ανοξείδωτο χάλυβα |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X-ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση ολίσθησης |
Κιβώτιο | 6-τάχυτο |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Υβριδικό με ράχη/περιμετρικό, από σωληνοειδή χάλυβα, βιδωτό πίσω υποπλαίσιο |
Ψαλίδι | Στις δύο πλευρές, από χυτό κράμα αλουμινίου |
Εμπρός Τροχός | Χυτό κράμα αλουμινίου, με 10 ακτίνες 17 x 3 ίντσες |
Πίσω Τροχός | Χυτό κράμα αλουμινίου, με 10 ακτίνες 17 x 4 ίντσες |
Εμπρός Ελαστικό | 110/70 R17 |
Πίσω Ελαστικό | 150/60 R17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανάποδο πιρούνι Big Piston 43 χλστ. Διαδρομή τροχού 140 χλστ |
Πίσω Ανάρτηση | Μονόσοκ αερίου RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 130 χλστ |
Εμπρός Φρένα | Σταθερός δίσκος 300 χλστ, τετραέμβολη ακτινική δαγκάνα, ABS |
Πίσω Φρένο | Σταθερός δίσκος 230 χλστ, αιωρούμενη δαγκάνα, ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 814 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1084 χλστ |
Ύψος Σέλας | 790 χλστ |
Μεταξόνιο | 1377 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 24.6 º |
Ίχνος | 102 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 13 λίτρα |
Υγρό βάρος | 170 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Κατανάλωση Καυσίμου | 3.5L/100km (80.7 mpg) |
Ρύποι CO2 | 83.8 g/km EURO 5 CO2 Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 16.000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
Χαρακτηριστικά
|
|
---|---|
Κινητήρας | Κινητήρας της σειράς TR γεμάτος χαρακτήρα και απόκριση (συμβατός με Euro 5) |
Κιβώτιο | Κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Εργονομία | Προσβάσιμο ύψος σέλας 790 χιλ, λεπτή μέση και συναρπαστική εργονομία |
Πλαίσιο | Ελαφρύ πλαίσιο με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο |
Ανάρτηση | Ανάποδο πιρούνι διαμέτρου 43 χιλ και πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση |
Φρένα | Δίσκος 300χιλ και ισχυρή ακτινική δαγκάνα με ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD με πλήρεις δυνατότητες |
Φωτισμός | Φώτα πλήρως LED με φως ημέρας (DRL) και υπογραφή στο πίσω φως |
Σέρβις | Κορυφαίο στην κατηγορία διάστημα σέρβις 16.000 χλμ |
Χαρακτηριστικά
|
|
---|---|
Κινητήρας | Κινητήρας της σειράς TR γεμάτος χαρακτήρα και απόκριση (συμβατός με Euro 5) |
Κιβώτιο | Κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Εργονομία | Προσβάσιμο ύψος σέλας 790 χιλ, λεπτή μέση και συναρπαστική εργονομία |
Πλαίσιο | Ελαφρύ πλαίσιο με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο |
Ανάρτηση | Ανάποδο πιρούνι διαμέτρου 43 χιλ και πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση |
Φρένα | Δίσκος 300χιλ και ισχυρή ακτινική δαγκάνα με ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD με πλήρεις δυνατότητες |
Φωτισμός | Φώτα πλήρως LED με φως ημέρας (DRL) και υπογραφή στο πίσω φως |
Σέρβις | Κορυφαίο στην κατηγορία διάστημα σέρβις 16.000 χλμ |
Εμβληματική
Ένας μελλοντικός θρύλος, ένα έμβλημα στα σκαριά. Κατασκευασμένη και τελειοποιημένη για μια εντελώς νέα γενιά αναβατών της Triumph.