Τύπος
|
Υγρόψυκτος, 4βαλβιδος, 2ΕΕΚ, μονοκύλινδρος
|
Χωρητικότητα
|
398.15 κ.εκ.
|
Διάμετρος
|
89.0 mm
|
Διαδρομή
|
64.0 mm
|
Συμπίεση
|
12:1
|
Μέγιστη ιπποδύναμη EC
|
40 PS @ 8.000 σαλ
|
Μέγιστη ροπή EC
|
37.5 Nm @ 6,500 σαλ
|
Σύστημα τροφοδοσίας
|
Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού
|
Εξάτμιση
|
Ανοξείδωτο σύστημα κεφαλής διπλού περιβλήματος με σιγαστήρα από ανοξείδωτο χάλυβα
|
Τελική μετάδοση
|
Αλυσίδα X-ring
|
Συμπλέκτης
|
Υγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση ολίσθησης
|
Κιβώτιο
|
6-τάχυτο
|
Πλαίσιο
|
Υβριδικό με ράχη/περιμετρικό, από σωληνοειδή χάλυβα, βιδωτό πίσω υποπλαίσιο
|
Ψαλίδι
|
Στις δύο πλευρές, από χυτό κράμα αλουμινίου
|
Εμπρός Τροχός
|
Χυτό κράμα αλουμινίου, με 10 ακτίνες 19 x 2,5 ίντσες
|
Πίσω Τροχός
|
Χυτό κράμα αλουμινίου, με 10 ακτίνες 17 x 3,5 ίντσες
|
Εμπρός Ελαστικό
|
100/90-19
|
Πίσω Ελαστικό
|
140/80-17
|
Εμπρός Ανάρτηση
|
Ανάποδο πιρούνι Big Piston 43 χλστ. Διαδρομή τροχού 150 χλστ
|
Πίσω Ανάρτηση
|
Μονόσοκ αερίου RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 150 χλστ
|
Εμπρός Φρένα
|
Σταθερός δίσκος 320 χλστ, τετραέμβολη ακτινική δαγκάνα, ABS
|
Πίσω Φρένο
|
Σταθερός δίσκος 230 χλστ, ByBreTMπλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου, ABS
|
Όργανα
|
Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών
|
Πλάτος (Τιμόνι)
|
901 χλστ
|
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες
|
1169
|
Ύψος Σέλας
|
835 χλστ
|
Μεταξόνιο
|
1.418 χλστ
|
Γωνία Κάστερ
|
23,2 º
|
Ίχνος
|
108 χλστ
|
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ
|
13 Λ
|
Υγρό βάρος
|
179 κιλά
|
Ρύποι CO2
|
83.8 g/km EURO 5 CO2 Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης.
|
Διαστήματα συντήρησης
|
16.000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο)
|