SCRAMBLER 400 X
Με τον ευέλικτο χειρισμό, τις κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία και το πολυτελές φινίρισμα, η Scrambler 400 X είναι «cool» και ικανή.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | ΑΠΟ 6.390,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, 4βαλβιδος, 2ΕΕΚ, μονοκύλινδρος |
Χωρητικότητα | 398.15 κ.εκ. |
Διάμετρος | 89.0 mm |
Διαδρομή | 64.0 mm |
Συμπίεση | 12:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 40 PS @ 8.000 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC | 37.5 Nm @ 6,500 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου Bosch με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού |
Εξάτμιση | Ανοξείδωτο σύστημα κεφαλής διπλού περιβλήματος με σιγαστήρα από ανοξείδωτο χάλυβα |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X-ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος με υποβοήθηση ολίσθησης |
Κιβώτιο | 6-τάχυτο |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Υβριδικό με ράχη/περιμετρικό, από σωληνοειδή χάλυβα, βιδωτό πίσω υποπλαίσιο |
Ψαλίδι | Στις δύο πλευρές, από χυτό κράμα αλουμινίου |
Εμπρός Τροχός | Χυτό κράμα αλουμινίου, με 10 ακτίνες 19 x 2,5 ίντσες |
Πίσω Τροχός | Χυτό κράμα αλουμινίου, με 10 ακτίνες 17 x 3,5 ίντσες |
Εμπρός Ελαστικό | 100/90-19 |
Πίσω Ελαστικό | 140/80-17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανάποδο πιρούνι Big Piston 43 χλστ. Διαδρομή τροχού 150 χλστ |
Πίσω Ανάρτηση | Μονόσοκ αερίου RSU με εξωτερικό ρεζερβουάρ και ρύθμιση προφόρτισης. Διαδρομή τροχού 150 χλστ |
Εμπρός Φρένα | Σταθερός δίσκος 320 χλστ, τετραέμβολη ακτινική δαγκάνα, ABS |
Πίσω Φρένο | Σταθερός δίσκος 230 χλστ, ByBreTMπλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου, ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD πολλαπλών λειτουργιών |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 901 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1169 |
Ύψος Σέλας | 835 χλστ |
Μεταξόνιο | 1.418 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 23,2 º |
Ίχνος | 108 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 13 Λ |
Υγρό βάρος | 179 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Ρύποι CO2 | 83.8 g/km EURO 5 CO2 Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 16.000 χλμ / 12 μήνες (όποιο έρθει πρώτο) |
Χαρακτηριστικά
|
|
---|---|
Κινητήρας | Κινητήρας της σειράς TR γεμάτος χαρακτήρα και απόκριση (συμβατός με Euro 5) |
Κιβώτιο | Κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Εργονομία | Επιβλητικό ύψος σέλας 835 χιλ, λεπτή μέση και χαλαρή εργονομία Scrambler |
Πλαίσιο | Ελαφρύ πλαίσιο με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο |
Ανάρτηση | Ανάποδο πιρούνι διαμέτρου 43 χιλ και πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση |
Φρένα | Δίσκος 320 χιλ και ισχυρή ακτινική δαγκάνα με απενεργοποιήσιμο ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD με πλήρεις δυνατότητες |
Φωτισμός | Φώτα πλήρως LED με φως ημέρας (DRL) και υπογραφή στο πίσω φως |
Σέρβις | Κορυφαίο στην κατηγορία διάστημα σέρβις 16.000 χλμ |
Χαρακτηριστικά
|
|
---|---|
Κινητήρας | Κινητήρας της σειράς TR γεμάτος χαρακτήρα και απόκριση (συμβατός με Euro 5) |
Κιβώτιο | Κιβώτιο 6 σχέσεων με συμπλέκτη υποβοήθησης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Εργονομία | Επιβλητικό ύψος σέλας 835 χιλ, λεπτή μέση και χαλαρή εργονομία Scrambler |
Πλαίσιο | Ελαφρύ πλαίσιο με βιδωτό πίσω υποπλαίσιο και ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο |
Ανάρτηση | Ανάποδο πιρούνι διαμέτρου 43 χιλ και πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση |
Φρένα | Δίσκος 320 χιλ και ισχυρή ακτινική δαγκάνα με απενεργοποιήσιμο ABS |
Όργανα | Αναλογικό ταχύμετρο με ενσωματωμένη οθόνη LCD με πλήρεις δυνατότητες |
Φωτισμός | Φώτα πλήρως LED με φως ημέρας (DRL) και υπογραφή στο πίσω φως |
Σέρβις | Κορυφαίο στην κατηγορία διάστημα σέρβις 16.000 χλμ |
ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ SCRAMBLER
Στοχευμένο εκτός δρόμου στήσιμο, διαχρονική σιλουέτα Scrambler και κλασικό προφίλ κινητήρα Triumph. Από πάνω μέχρι κάτω, το εμβληματικό σχεδιαστικό DNA της Scrambler 400 X δεν θα μπορούσε να είναι πιο εμφανές.
ΦΙΝΙΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
Τα χαρακτηριστικά μαύρα επιστρωμένα καπάκια κινητήρα, το σκληρό χρυσό ανοδιωμένο πιρούνι, η βαφή υψηλής ποιότητας και οι εξαιρετικές λεπτομέρειες με το λογότυπο Triumph διασφαλίζουν ότι το φινίρισμα στη Scrambler 400 X είναι κορυφαίο παντού.
ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ
Προστασία για μοτοσυκλέτα και αναβάτη. Το μακρύτερο φτερό Scrambler και η προστασία για το κάρτερ, τον προβολέα, το ψυγείο και οι χούφτες συμβάλλουν στη συμπεριφορά παντός δρόμου της Scrambler 400 X.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗ
Μια επιβλητική θέση οδήγησης με φαρδύ ρυθμιζόμενο τιμόνι και επίπεδα μαρσπιέ με υψηλή πρόσφυση δίνουν στη Scrambler 400 X παρουσία και άνεση στο δρόμο με εξαιρετικό έλεγχο εκτός δρόμου.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εξειδικευμένο πλαίσιο Scrambler και διάταξη ανάρτησης με πιρούνι USD 43 χιλιοστών μεγάλου εμβόλου και ρυθμιζόμενο πίσω μονοσόκ για σίγουρο, ευέλικτο χειρισμό σε όλες τις επιφάνειες.
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Οι ειδικοί για τη Scrambler χυτοί τροχοί αλουμινίου 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω ελαφριάς σχεδίασης με ακτίνες V, με ελαστικά κορυφαίας μάρκας παρέχουν αυτοπεποίθηση σε όλους τους δρόμους, ανεξάρτητα από τις συνθήκες.
ΦΡΕΝΑ
Η ακτινική δαγκάνα δύο εμβόλων με μεταλλικό σωληνάκι προσφέρει ισχυρό, προοδευτικό φρενάρισμα με διακόπτη ABS της Bosch για εξαιρετική αίσθηση και έλεγχο τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗ
Κομψά όργανα με κλασικό ταχύμετρο και πλήρη οθόνη LCD που διαθέτει εμφανή ένδειξη σχέσης και βασικές πληροφορίες αναβάτη. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης με δυνατότητα απενεργοποίησης ενισχύει την ασφάλεια και τον έλεγχο εκτός δρόμου.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Η Scrambler 400 X είναι εξοπλισμένη με κλειδαριά τιμονιού και αντικλεπτικό immobilizer ως στάνταρ. Ένα τσιπ ασφαλείας ενσωματωμένο στο κλειδί ανάφλεξης διασφαλίζει ότι μόνο ο ιδιοκτήτης μπορεί να εκκινήσει τον κινητήρα.
Εμβληματική
Εμβληματικό στυλ Scrambler και κορυφαία ικανότητα στην κατηγορία για μια εντελώς νέα γενιά αναβατών της Triumph.