SPEED TWIN 900
Το εμφανιζόμενο όχημα ενδέχεται να διαφέρει οπτικά ανά χώρα και μπορεί να διαφέρει από τα οχήματα που κατασκευάζονται και παραδίδονται. Η διαθεσιμότητα μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα, παρακαλούμε επισκεφθείτε τον τοπικό αντιπρόσωπο για λεπτομέρειες.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η 10.390,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Υδρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά, 8-βάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° διάστημα ανάφλεξης |
Χωρητικότητα | 900 κ.εκ. |
Διάμετρος | 84.6 χλστ |
Διαδρομή | 80 χλστ |
Συμπίεση | 11.0:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 65 PS @ 7500 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC | 80 Nm @ 3800 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων |
Εξάτμιση | Βουρτσισμένο ανοξείδωτο ατσάλινο σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 με βουρτσισμένα ανοξείδωτα ατσάλινα τελικά |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος |
Κιβώτιο | 5 ταχυτήτων |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Ατσάλινο σωληνωτό με διπλές σκάφες |
Ψαλίδι | Διπλό |
Εμπρός Τροχός | Χυτός αλουμινένιος κράματος πολυ-άκτινος, 18" x 2.75” |
Πίσω Τροχός | Χυτός αλουμινένιος κράματος πολυ-άκτινος, 17” x 4.25” |
Εμπρός Ελαστικό | 100/90-18 |
Πίσω Ελαστικό | 150/70 R17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Πιρούνι 41χιλ με φυσίγγια |
Πίσω Ανάρτηση | Διπλά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης |
Εμπρός Φρένα | Μονός πλευστός δίσκος 310χιλ, τετραπίστονη σταθερή αξονική δαγκάνα Brembo, ABS |
Πίσω Φρένο | Μονός πλευστός δίσκος 255χιλ, διπίστονη πλευστή αξονική δαγκάνα Brembo, ABS |
Όργανα | Μονό αναλογικό ταχύμετρο με πολυ-λειτουργική οθόνη LCD |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 780 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1110 χλστ |
Ύψος Σέλας | 765 χλστ |
Μεταξόνιο | 1450 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 25.1 º |
Ίχνος | 102.4 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 12 λίτρα |
Υγρό βάρος | 216 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Κατανάλωση Καυσίμου | 4.1 λ/100χλμ |
Ρύποι CO2 | 93 γρ/χλμ EURO 5 Plus Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |
ΔΕΣ ΠΛΗΡΗ ΟΠΤΙΚΗ 360
ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟΣ ΔΙΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΥΨΗΛΗΣ ΡΟΠΗΣ
Ο αναβαθμισμένος κινητήρας Bonneville 900κ.εκ. υψηλής ροπής της Street Twin προσφέρει συναρπαστική απόδοση με 80Nm μέγιστη ροπή και 65PS μέγιστη ιπποδύναμη. Τώρα συμβατός με Euro 5 με χαμηλότερους ρύπους, και όλα αυτά μαζί με κλασικό βρετανικό δικύλινδρο ήχο.
ΕΜΒΛΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟ DNA
Το πνεύμα της Bonneville του 1959 συνεχίζει να ζει, με το απογυμνωμένο κλασικό custom στυλ και το εμβληματικό Triumph DNA της Street Twin - από τη σιλουέτα της, μέχρι τις χαρακτηριστικές εσοχές γονάτων, τις ψύκτρες του κινητήρα και τα διπλά ανοδικά τελικά εξάτμισης.
ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ
Συμπεριλαμβάνουν νέους χυτούς τροχούς με κατεργασμένες λεπτομέρειες στις ακτίνες, μια νέα στυλάτη επίπεδη σέλα, νέο σχεδιασμό πλαϊνών πάνελ και πολυτελή γραφικά ρεζερβουάρ από φύλλο αλουμινίου, και επιπλέον νέα φινιρίσματα σωμάτων ψεκασμού και βουρτσισμένους αλουμινένιους βραχίονες προβολέα.
ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΗ ΑΝΕΣΗ
Η χαρακτηριστική ευκολία οδήγησης της Street Twin επιτυγχάνεται με τη βοήθεια του χαμηλού προσβάσιμου ύψους σέλας 765χιλ και την εξαιρετική στατική εργονομία, τώρα με μια νέα επίπεδη σέλα με παχύτερο αφρώδες, για ακόμη μεγαλύτερη άνεση.
ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΟΥ ΕΜΠΝΕΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ
Φρένα, ανάρτηση και ελαστικά υψηλών προδιαγραφών, υποβοηθούμενος συμπλέκτης, τεχνολογία επικεντρωμένη στον αναβάτη και άνετη εργονομία, όλα συνδυάζονται για να προσφέρουν τη γεμάτη έμπνευση και σιγουριά εμπειρία οδήγησης της Street Twin.
ΦΡΕΝΑ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ
Οι υψηλών προδιαγραφών 4-πίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός με δίσκους 310χιλ προσφέρουν άριστη δύναμη φρεναρίσματος, για καλύτερο έλεγχο, με εξαιρετικό δάγκωμα και αίσθηση.
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Πιρούνι 41χιλ εμπρός με λαστιχένιες φυσούνες και διπλά αμορτισέρ πίσω, όλα με 120χιλ διαδρομή, που προσφέρουν άνετη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες.
ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Προγράμματα οδήγησης Δρόμου και Βροχής τα οποία ρυθμίζουν τη χαρτογράφηση κινητήρα και τις ρυθμίσεις του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης, ABS, πίσω φως LED που ξεχωρίζει, φορτιστής USB κάτω από τη σέλα και immobiliser.
ΚΙΤ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ A2
Καθιστώντας το ευκολότερο για τον καθένα να αποκτήσει ένα αυθεντικό μοτοσυκλετιστικό έμβλημα, το κιτ αξεσουάρ διπλώματος Α2 της Street Twin μπορεί να τοποθετηθεί από έναν ντίλερ Triumph, ενώ η πλήρης δύναμη μπορεί να αποκατασταθεί εύκολα μόλις πάρεις το πλήρες σου δίπλωμα.
ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΕΙΣ
Πλήρεις λεπτομέρειες και η οπτική ενός αναβάτη σε σχέση με την Street Twin.
Features
|
|
---|---|
Κινητήρας | 900cc "High Torque" parallel twin engine with 270° firing interval |
Συμμόρφωση | A2 compliant (Accessory fit conversion kit) |
Συμπλέκτης | Συμπλέκτης υποβοηθούμενης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Προγράμματα οδήγησης | 2 riding modes (road and rain) |
Ανάρτηση | 41mm cartridge forks with rubber gaitors, and twin rear suspension units |
Φρένα | Brembo 4-piston front caliper and Nissin rear caliper, with ABS |
Τροχοί | Cast aluminium wheels with machined spoke detailing |
Όργανα | Single dial analogue speedometer with multi-function LCD display |
Φωτισμός | LED rear light with distinctive light pattern |
USB | Under seat USB charging socket |
Immobiliser | Immobiliser transponder built into the key |
Σέλα | Bench seat, with low 765mm seat height |
Σέρβις | 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |
Features
|
|
---|---|
Κινητήρας | 900cc "High Torque" parallel twin engine with 270° firing interval |
Συμμόρφωση | A2 compliant (Accessory fit conversion kit) |
Συμπλέκτης | Συμπλέκτης υποβοηθούμενης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Προγράμματα οδήγησης | 2 riding modes (road and rain) |
Ανάρτηση | 41mm cartridge forks with rubber gaitors, and twin rear suspension units |
Φρένα | Brembo 4-piston front caliper and Nissin rear caliper, with ABS |
Τροχοί | Cast aluminium wheels with machined spoke detailing |
Όργανα | Single dial analogue speedometer with multi-function LCD display |
Φωτισμός | LED rear light with distinctive light pattern |
USB | Under seat USB charging socket |
Immobiliser | Immobiliser transponder built into the key |
Σέλα | Bench seat, with low 765mm seat height |
Σέρβις | 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |