ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SPEED TWIN 1200 RS
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | Η ΤΙΜΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος, οκταβάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° γωνία στροφάλου |
Χωρητικότητα | 1200 κ.εκ. |
Διάμετρος | 97.6 χλστ |
Διαδρομή | 80 χλστ |
Συμπίεση | 12.1:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 105 PS @ 7.750 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC | 112 Nm @ 4250 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού. Δυο προγράμματα οδήσησης. |
Εξάτμιση | Βουρτσισμένο ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 με διπλά τελικά |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα X ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενος συμπλέκτης |
Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Ατσάλινο διπλό σωληνωτό με ατσάλινους υποδοχείς |
Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο |
Εμπρός Τροχός | Χυτός κράματος αλουμινίου 17” x 3.5” |
Πίσω Τροχός | Χυτός κράματος αλουμινίου 17” x 5.0” |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 R17 |
Πίσω Ελαστικό | 160/60 R17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, 120 χιλ διαδρομή |
Πίσω Ανάρτηση | Twin Öhlins RSUs with external reservoirs, adjustable for pre-load, compression and rebound damping. 123 mm wheel travel |
Εμπρός Φρένα | Twin Ø 320mm floating discs, Brembo Stylema M4.30 radial calipers, OCABS |
Πίσω Φρένο | Μονός δίσκος 220χιλ, διέμβολη πλευστή δαγκάνα Nissin, ABS |
Όργανα | Όργανα πολλαπλών λειτουργιών LCD με ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TFT |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 792 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1127 χλστ |
Ύψος Σέλας | 810 χλστ |
Μεταξόνιο | 1414 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 22.6 º |
Ίχνος | 92 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.5 λίτρα |
Υγρό βάρος | 216 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Ρύποι CO2 | EURO 5+ Οι εκπομπές CO2 και τα δεδομένα κατανάλωσης καυσίμου μετρώνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/ΕΚ. Τα στοιχεία για την κατανάλωση καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμής και είναι μόνο για συγκριτικούς σκοπούς. Μπορεί να μην αντικατοπτρίζουν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |
Feature | Details |
---|---|
Σέρβις | |
Διαστήματα συντήρησης | 16,000 χλμ ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο |
Feature | Details |
---|---|
Στάνταρ Εξοπλισμός | |
Βελτιστοποιημένο Γωνιακό ABS και Γωνιακό Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης | |
Προβολέας LED με DRL | |
3 προγράμματα οδήγησης (Δρόμου, Βροχής και Σπορ) | |
Σπορ σουέντ σέλα με ραφτές λεπτομέρειες |
Feature | Details |
---|---|
Προαιρετικός Εξοπλισμός | |
Κιτ χαμηλού τιμονιού | |
Θερμαινόμενα γκριπ | |
Κιτ cruise control - DRL | |
TPMS Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών | |
Μονάδα συνδεσιμότητας MyTriumph | |
Κυλιόμενα φλας LED | |
Triumph Protect | |
Triumph Track |
Feature | Details |
---|---|
Προαιρετικά Αξεσουάρ | |
Τιμόνι κλιπ-ον | |
Καπάκι σέλας | |
Σέλα bullet καπιτονέ | |
Και πολλά ακόμη |
ΕΚΘΑΜΒΩΤΙΚΗ
Εκθαμβωτική και ασυμβίβαστη, η νέα Speed Twin 1200 RS σηματοδοτεί τη σπορ πρόθεσή της με τη σκυφτή στάση της, τα εξαρτήματα ανάρτησης κορυφαίων προδιαγραφών, το όμορφο φινίρισμα σε χρυσό και το πολυτελές σουέντ υλικό για τη σέλα. Το ρεζερβουάρ με τις βαθιές μπροστινές εγκοπές του είναι λαξευμένο και μυώδες, ενώ τα μινιμαλιστικά καπάκια του ψεκασμού είναι φινιρισμένα από βουρτσισμένο αλουμίνιο και ενσωματώνονται άψογα σε γλυπτά πλαϊνά πάνελ στο λεπτό πίσω πλαίσιο. Από κάτω, τα λεπτά, γωνιακά περιβλήματα του κινητήρα έχουν μαύρη επίστρωση πούδρας και πλαισιώνονται από ένα συνεχές σχέδιο εξάτμισης που καταλήγει σε διπλά τελικά σχήματος «μεγαφώνου».
Τα σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως το συμπαγές πίσω φανάρι και ο προβολέας LED, με τη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή του, συνδυάζονται με κλασικές σχεδιαστικές πινελιές – από κατεργασμένα πτερύγια ψύξης στην κυλινδροκεφαλή και τριαντάφυλλα κεφαλής με πτερύγια, μέχρι παραδοσιακά διπλά αμορτισέρ πίσω και μια λεπτή μονοκόμματη επίπεδη σέλα. Συμπληρωμένα με κορυφαία υλικά και φινιρίσματα, όπως τα βουρτσισμένα φτερά αλουμινίου και το πλαίσιο των προβολέων, για μια εμφάνιση που προσφέρει μοντέρνο σχεδιασμό με διαχρονικό στυλ.
ΔΥΝΑΜΙΚΗ
Το νέο μοντέλο RS συνδυάζει το μοναδικό συνδυασμό κλασικού χαρακτήρα και σύγχρονων δυνατοτήτων της Speed Twin 1200 και προσθέτει εξαρτήματα κορυφαίων προδιαγραφών και τεχνολογία αιχμής που βελτιώνει την απόδοση, με πιο εστιασμένη θέση οδήγησης για να προσφέρει μια μοντέρνα κλασική με ακόμη πιο αιχμηρές αντιδράσεις.
Το κορυφαίων προδιαγραφών ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi 43 χλστ είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, ώστε να μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως για να ταιριάζει σε κάθε στυλ οδήγησης. Στο πίσω μέρος, οι δύο μονάδες ανάρτησης Öhlins piggy-back παρέχουν εξαιρετική απόσβεση και είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενες για το τέλειο στήσιμο.
Υπογραμμίζοντας τις προθέσεις της Speed Twin 1200 RS να είναι η πιο ικανή και σπορ μοτοσυκλέτα στην κατηγορία της, μια τρόμπα Brembo συνδυάζεται με κορυφαίες δαγκάνες Stylema για ασυναγώνιστη ισχύ πέδησης και εξαιρετική αίσθηση μανέτας.
Οι νέοι ελαφροί τροχοί αλουμινίου επτά ακτίνων προσθέτουν περαιτέρω την ευελιξία, μειώνοντας την αδράνεια στις αλλαγές κατεύθυνσης με επιτάχυνση και αντιδρώντας άμεσα στις κινήσεις του αναβάτη. Η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με εξαιρετικά ελαστικά Metzeler Racetec RR K3, ώστε η εξαιρετική οδική συμπεριφορά να μπορεί να αξιοποιηθεί πλήρως χάρη στην εξαιρετική αίσθηση και πρόσφυση που προσφέρεται.
ΙΚΑΝΗ
Όταν πρόκειται να διασκεδάσουμε στα στρίψιμο η RS είναι σε δική της κατηγορία, με απόλυτα μοντέρνο χειρισμό. Ο σκυφτός χαρακτήρας, με το χαμηλότερο τιμόνι τοποθετημένο πιο μπροστά, και τα ψηλότερα, πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ, τοποθετεί το βάρος στο μπροστινό μέρος και σας προετοιμάζει να εκμεταλλευτείτε πλήρως τη σπορ γεωμετρία.
ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ
Οι συναρπαστικές σπορ επιδόσεις προέρχονται από τον θρυλικό δικύλινδρο Bonneville. Με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, αλλά με κλασικό χαρακτήρα, αυτός ο κινητήρας 1200κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 105 PS στις 7.750 σαλ, με άμεση απόκριση χάρη στην πλούσια απόδοση ροπής που κορυφώνεται στα 112 Nm στις 4.250 σαλ. Και με ένα βαθύ και ξεχωριστό ήχο Bonneville από τα δίδυμα τελικά σχήματος «μεγαφώνου», η μοτοσυκλέτα εκπέμπει έναν αδιαμφισβήτητο ήχο.
ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ.
Οι αστραπιαίες, απρόσκοπτες αλλαγές ταχυτήτων πάνω και κάτω μπορούν να εκτελεστούν χωρίς να τραβήξετε τη μανέτα του συμπλέκτη – η Speed Twin 1200 RS είναι η πρώτη Δικύλινδρη Bonneville που διαθέτει Triumph Shift Assist. Συμπληρώνει την απόδοση ισχύος και τον χαρακτήρα είτε στις χαμηλές στροφές, είτε ανεβάζοντας μέχρι την κόκκινη γραμμή, είτε φρενάροντας και κατεβάζοντας τις στροφές. Και, επειδή είναι μια μοντέρνα κλασική Triumph, είναι ενσωματωμένο με ευαισθησία, ώστε να μην χαλάει την καθαρή εμφάνιση. Εκτός από τα προγράμματα οδήγησης Δρόμου και Βροχής, η RS προσθέτει τη λειτουργία «Σπορ» για μια ακόμα πιο συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Αυξάνοντας την απόκριση του γκαζιού και το όριο στο οποίο το βελτιστοποιημένο γωνιακό ABS και το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης ανταποκρίνονται στην ολίσθηση του τροχού, αυτή η λειτουργία επιτρέπει την αξιοποίηση της δυναμικής απόδοσης με σιγουριά.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΣΤΥΛ
Το προσεγμένο μονό καντράν οργάνων διαθέτει δύο οθόνες. Μια μεγάλη οθόνη LCD εμφανίζει όλες τις βασικές πληροφορίες οδήγησης, με ταχύτητα, στροφές κινητήρα, ένδειξη σχέσης και στάθμη καυσίμου, όλα ορατά με μια ματιά σε όλες τις συνθήκες φωτισμού.
Από κάτω, η ενσωματωμένη έγχρωμη οθόνη TFT παρέχει πληροφορίες για τις λειτουργίες αναβάτη και άλλες λειτουργίες μοτοσυκλέτας και είναι συμβατή με πλοήγηση στροφή προς στροφή και συνδεσιμότητα τηλεφώνου μέσω του αξεσουάρ My Triumph. Επίσης, διευκολύνει την τροφοδοσία εξωτερικών φορητών συσκευών χάρη στην βολική υποδοχή φόρτισης USB-C που είναι τοποθετημένη στο πλάι της μονάδας.
ΑΤΟΜΙΚΗ
Από την προσαρμογή της εμφάνισης, της άνεσης ή την προσθήκη προστασίας και πρακτικότητας, υπάρχει μια μεγάλη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ και ο Διαμορφωτής Triumph διευκολύνει τη δημιουργία της τέλειας Speed Twin 1200 RS.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ