SPEED TWIN 1200 (MY24)
Το εμβληματικό σημείο αναφοράς σε ότι αφορά τις σύγχρονες σπορ κλασικές. Τώρα με αναβαθμισμένα περιφερειακά εξαρτήματα και έναν πιο ισχυρό, με καλύτερη απόκριση κινητήρα, για απόλυτο χαρακτήρα και απόδοση
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
Feature | Details |
---|---|
Τιμή | |
Τιμή | ΑΠΟ 13.990,00 € |
Feature | Details |
---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος | Δικύλινδρος σε σειρά, υδρόψυκτος, οκταβάλβιδος, 1 ΕΕΚ, 270° γωνία στροφάλου |
Χωρητικότητα | 1200 κ.εκ. |
Διάμετρος | 97.6 mm |
Διαδρομή | 80 mm |
Συμπίεση | 12.1:1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη EC | 100 PS @ 7250 σαλ |
Μέγιστη ροπή EC | 112 Nm @ 4250 σαλ |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων |
Εξάτμιση | Βουρτσισμένο ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης 2 σε 2 με διπλά τελικά |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα O ring |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος, υποβοηθούμενης ροπής |
Κιβώτιο | 6 ταχυτήτων |
Feature | Details |
---|---|
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Πλαίσιο | Ατσάλινο διπλό σωληνωτό με ατσάλινους υποδοχείς |
Ψαλίδι | Διπλό αλουμινένιο |
Εμπρός Τροχός | Χυτός κράματος αλουμινίου 17” x 3.5” |
Πίσω Τροχός | Χυτός κράματος αλουμινίου 17” x 5.0” |
Εμπρός Ελαστικό | 120/70 ZR17 |
Πίσω Ελαστικό | 160/60 ZR17 |
Εμπρός Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, 120 χιλ διαδρομή |
Πίσω Ανάρτηση | Διπλά αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, 120 χιλ διαδρομή πίσω τροχού |
Εμπρός Φρένα | Διπλοί δίσκοι 320χιλ, τετραέμβολες μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Brembo M50, ABS |
Πίσω Φρένο | Μονός δίσκος 220χιλ, διέμβολη πλευστή δαγκάνα Nissin, ABS |
Όργανα | Διπλό αναλογικό όργανο με ταχύμετρο και στροφόμετρο με πολυλειτουργικές οθόνες LCD |
Feature | Details |
---|---|
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Πλάτος (Τιμόνι) | 778 χλστ |
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες | 1097 |
Ύψος Σέλας | 809 χλστ |
Μεταξόνιο | 1413 χλστ |
Γωνία Κάστερ | 22.3 º |
Ίχνος | 91.5 χλστ |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 14.5 Λ |
Υγρό βάρος | 216 κιλά |
Feature | Details |
---|---|
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Κατανάλωση Καυσίμου | 5.1 λίτρα / 100 χλμ |
Ρύποι CO2 | 116 γρ/χλμ EURO 5 Τα νούμερα εκπομπών CO2 και κατανάλωσης καυσίμου μετριούνται σύμφωνα με τον κανονισμό 168/2013/EC. Τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου προέρχονται από συγκεκριμένες συνθήκες δοκιμών και υπάρχουν για σκοπούς σύγκρισης μόνο. Μπορεί να μην αντανακλούν πραγματικά αποτελέσματα οδήγησης. |
ΔΕΣ ΠΛΗΡΗ ΟΠΤΙΚΗ 360
Features
|
|
---|---|
Κινητήρας | 1200κ.εκ. δικύλινδρος σε σειρά (συμβατός με Euro 5) |
Συμπλέκτης | Συμπλέκτης υποβοηθούμενης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Προγράμματα οδήγησης | 3 προγράμματα οδήγησης (Δρόμου, Βροχής & Σπορ) |
Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνο Marzocchi με απόσβεση φυσιγγίου και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης |
Φρένα | Φρένα Brembo M50 με απενεργοποιούμενο ABS |
Φωτισμός | Φώτα ημέρας, πίσω φως και φλας - όλα LED |
Σέρβις | 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |
Immobiliser | Immobiliser και φόρτιση USB κάτω από τη σέλα |
Features
|
|
---|---|
Κινητήρας | 1200κ.εκ. δικύλινδρος σε σειρά (συμβατός με Euro 5) |
Συμπλέκτης | Συμπλέκτης υποβοηθούμενης ροπής |
Σύστηγμα ελέγχου πρόσφυσης | Γκάζι ride-by-wire με απενεργοποιούμενο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης |
Προγράμματα οδήγησης | 3 προγράμματα οδήγησης (Δρόμου, Βροχής & Σπορ) |
Ανάρτηση | Ανεστραμμένο πιρούνο Marzocchi με απόσβεση φυσιγγίου και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρύθμιση προφόρτισης |
Φρένα | Φρένα Brembo M50 με απενεργοποιούμενο ABS |
Φωτισμός | Φώτα ημέρας, πίσω φως και φλας - όλα LED |
Σέρβις | 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο. |
Immobiliser | Immobiliser και φόρτιση USB κάτω από τη σέλα |
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Ρυθμισμένο για να προσφέρει κορυφαία οδική συμπεριφορά, το ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi φυσιγγίων διαμέτρου 43 χιλ της Speed Twin συνδυάζεται με διπλά πίσω αμορτισέρ 120 χιλ ελεγχόμενης απόσβεσης, για απόλυτη εμπιστοσύνη στην οδήγηση
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ
Το ασφαλές και σίγουρο φρενάρισμα είναι παροχή των κορυφαίων προδιαγραφών τετραέμβολων ακτινικών μονομπλόκ δαγκάνων Brembo M50, των υψηλής απόδοσης πλευστών δίσκων 320 χιλ και του ABS τελευταίας γενιάς
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Μια σημαντική αναβάθμιση κινητήρα φέρνει συμμόρφωση με EURO5 μαζί με αύξηση 3PS στη μέγιστη ισχύ, μεγαλύτερη ροπή στις μεσαίες και μειωμένη αδράνεια για βελτιωμένη απόκριση.
ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ
Η συναρπαστική roadster εργονομία της Speed Twin 1200 και η χαλαρή διάταξη της σέλας, του μαρσπιέ και του τιμονιού προσφέρουν μια άνετη και επιβλητική όρθια θέση οδήγησης, ενισχύοντας τη σύγχρονη σπορ απόδοση
ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Η εξαιρετική εργονομία και το ειδικά εστιασμένο roadster πλαίσιο συνδυάζονται με αναρτήσεις και ελαστικά υψηλών προδιαγραφών για να προσφέρουν την κορυφαία, ευέλικτη, γεμάτη εμπιστοσύνη συμπεριφορά Speed Twin 1200.
ΟΡΓΑΝΑ
Τα σύγχρονα, γεμάτα με λειτουργίες δίδυμα όργανα εμφανίζουν όλες τις ζωτικές πληροφορίες μέσω ενός εύχρηστου μενού το οποίο μπορείς να προσπελάσεις μέσω ενός κουμπιού κύλισης που είναι τοποθετημένο στο τιμόνι.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ
Τα αναβαθμισμένα προγράμματα οδήγησης, παράλληλα με τον έλεγχο πρόσφυσης, τον φωτισμό LED και τον ελαφρύ συμπλέκτη υποβοηθούμενης ροπής συνδυάζονται κομψά με ελάχιστη οπτική επίδραση, για μέγιστη ασφάλεια και απόλαυση του αναβάτη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ
Τρία αναβαθμισμένα προγράμματα οδήγησης, το κάθε ένα πλέον με ειδικό χάρτη ψεκασμού και ρύθμιση ελέγχου πρόσφυσης, επιτρέπουν την πραγματοποίηση αλλαγών ρυθμίσεων με το πάτημα ενός κουμπιού για να ταιριάζουν στις συνθήκες και στις προτιμήσεις του αναβάτη.
ΤΕΛΙΚΑ ΕΞΑΤΜΙΣΕΩΝ
Σχεδιασμένοι για απόδοση και αισθητική, οι βουρτσισμένοι λαιμοί εξατμίσεων από ανοξείδωτο ατσάλι και τα διπλά τελικά με την ανοδική κλίση προσφέρουν στιλ και τον αδιαμφισβήτητο ήχο Speed Twin 1200.
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Τα ελαστικά Metzeler Racetec RR που είναι τοποθετημένα στους κομψούς ελαφρούς χυτούς αλουμινένιους τροχούς 12 ακτίνων προσφέρουν τον τέλειο συνδυασμό πρόσφυσης, σταθερότητας στις υψηλές ταχύτητες και ευελιξίας.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΣΤΙΛ
σύγχρονα χρώματα και μια σειρά από πολυτελή φινιρίσματα και εξαιρετικές λεπτομέρειες συνδυάζονται για την πιο κομψή Speed Twin μέχρι σήμερα. Όμορφα ισορροπημένη, με στοχευμένη εμφάνιση.
ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ
Πλήρεις λεπτομέρειες σχετικά με τη Speed Twin 1200 του.