Skip to main content

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

NEA TIGER 1200 GT PRO Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά
Χωρητικότητα 1160κ.εκ. κ.εκ.
Διάμετρος 90.0 χιλ χλστ
Διαδρομή 60.7 χιλ χλστ
Συμπίεση 13.2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 150PS @ 9,000σαλ (100PS στο πρόγραμμα βροχής)
Μέγιστη ροπή EC 130 Nm @ 7,000 σαλ
Σύστημα τροφοδοσίας Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
Εξάτμιση Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως καταλύτη και πλαϊνά τοποθετημένο τελικό καταλύτη
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές ενισχυτικές γέφυρες.
Εμπρός Τροχός Χυτός αλουμινίου, 19 x 3.0”
Πίσω Τροχός Χυτός αλουμινίου, 18 x 4.25”
Εμπρός Ελαστικό Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Πίσω Ελαστικό Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Εμπρός Ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49χιλ με ημιενεργητική απόσβεση. 200χιλ διαδρομή.
Πίσω Ανάρτηση Μονοσόκ Showa ημιενεργητικής απόσβεσης με διαδρομή τροχού 200 χλστ , με αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνοδηγού και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος οδήγησης έως και 20 χιλιοστά όταν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.
Εμπρός Φρένα Μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, γωνιακό ABS, διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Ακτινική μανέτα Magura HC1 ρυθμιζόμενη σε έκταση με ξεχωριστό δοχεείο υγρού.
Πίσω Φρένο Μονοέμβολη δαγκάνα Brembo, γωνιακό ABS, μονός δίσκος 282χιλ. Πίσω τρόμπα με απομακρυσμένο δοχείο υγρού.
Όργανα Πακέτο οργάνων με πλήρως έγχρωμη TFT 7” με σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 849 χιλ (τιμόνι), 984 χιλ (χούφτες) χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1436 - 1497 χιλ (ρυθμιζόμενη ζελατίνα) χλστ
Ύψος Σέλας 850 - 870 χιλ (ρυθμιζόμενο) χλστ
Μεταξόνιο 1560 χλστ
Γωνία Κάστερ 24.0 º
Ίχνος 120 v χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 20 λίτρα λίτρα
Υγρό βάρος 246 κιλά κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 5.1 l/100km
Ρύποι CO2 119 g/km EURO 5[plus] Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII
Σέρβις
Διαστήματα συντήρησης 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο
NEA TIGER 1200 GT EXPLORER Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά
Χωρητικότητα 1160 κ.εκ.
Διάμετρος 90,0 χλστ
Διαδρομή 60,7 χλστ
Συμπίεση 13,2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 150PS @ 9,000σαλ (100PS στο πρόγραμμα βροχής)
Μέγιστη ροπή EC 130 Nm @ 7,000 σαλ
Σύστημα τροφοδοσίας Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
Εξάτμιση Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως καταλύτη και πλαϊνά τοποθετημένο τελικό καταλύτη
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές ενισχυτικές γέφυρες.
Εμπρός Τροχός Χυτός αλουμινίου, 19 x 3.0”
Πίσω Τροχός Χυτός αλουμινίου, 18 x 4.25”
Εμπρός Ελαστικό Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Πίσω Ελαστικό Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Εμπρός Ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49χιλ με ημιενεργητική απόσβεση. 200χιλ διαδρομή.
Πίσω Ανάρτηση Μονοσόκ Showa ημιενεργητικής απόσβεσης με διαδρομή τροχού 200 χλστ , με αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνοδηγού και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος οδήγησης έως και 20 χιλιοστά όταν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.
Εμπρός Φρένα Μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, γωνιακό ABS, διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Ακτινική μανέτα Magura HC1 ρυθμιζόμενη σε έκταση με ξεχωριστό δοχεείο υγρού.
Πίσω Φρένο Μονοέμβολη δαγκάνα Brembo, γωνιακό ABS, μονός δίσκος 282χιλ. Πίσω τρόμπα με απομακρυσμένο δοχείο υγρού.
Όργανα Πακέτο οργάνων με πλήρως έγχρωμη TFT 7” με σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 849 χιλ (τιμόνι), 982 χιλ (χούφτες) χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1436 - 1497 χιλ (ρυθμιζόμενη ζελατίνα) χλστ
Ύψος Σέλας 850 - 870 χιλ (ρυθμιζόμενο) χλστ
Μεταξόνιο 1.560 χλστ
Γωνία Κάστερ 24.0 º
Ίχνος 120 χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 30 λίτρα λίτρα
Υγρό βάρος 256 κιλά κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 5.1 l/100km
Ρύποι CO2 119 g/km EURO 5[plus] Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII
Σέρβις
Διαστήματα συντήρησης 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο.
NEA TIGER 1200 RALLY PRO Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά
Χωρητικότητα 1160 κ.εκ.
Διάμετρος 90.0 χλστ
Διαδρομή 60.7 χλστ
Συμπίεση 13.2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 150PS @ 9,000σαλ (100PS στο πρόγραμμα βροχής)
Μέγιστη ροπή EC 130 Nm @ 7,000 σαλ
Σύστημα τροφοδοσίας Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
Εξάτμιση Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως καταλύτη και πλαϊνά τοποθετημένο τελικό καταλύτη
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές ενισχυτικές γέφυρες.
Εμπρός Τροχός Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 21 x 2.15"
Πίσω Τροχός Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 18 x 4.25"
Εμπρός Ελαστικό Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Πίσω Ελαστικό Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Εμπρός Ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49χιλ με ημιενεργητική απόσβεση. 200χιλ διαδρομή.
Πίσω Ανάρτηση Μονοσόκ Showa ημιενεργητικής απόσβεσης με διαδρομή τροχού 220 χλστ , με αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνοδηγού και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος οδήγησης έως και 20 χιλιοστά όταν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.
Εμπρός Φρένα Μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, γωνιακό ABS, διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Ακτινική μανέτα Magura HC1 ρυθμιζόμενη σε έκταση με ξεχωριστό δοχεείο υγρού.
Πίσω Φρένο Μονοέμβολη δαγκάνα Brembo, γωνιακό ABS, μονός δίσκος 282χιλ. Πίσω τρόμπα με απομακρυσμένο δοχείο υγρού.
Όργανα Πακέτο οργάνων με πλήρως έγχρωμη TFT 7” με σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 849 χιλ (τιμόνι), 984 χιλ (χούφτες) χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1487 / 1547 χιλ (ρυθμιζόμενη ζελατίνα) χλστ
Ύψος Σέλας 875/895 χιλ (ρυθμιζόμενο) χλστ
Μεταξόνιο 1560χιλ χλστ
Γωνία Κάστερ 23.7 º
Ίχνος 112χιλ χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 20 λίτρα λίτρα
Υγρό βάρος 250 κιλά κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 5.1 l/100km
Ρύποι CO2 119 g/km EURO 5[plus] Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII
Σέρβις
Διαστήματα συντήρησης 16,000 χλμ ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο
NEA TIGER 1200 RALLY EXPLORER Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά
Χωρητικότητα 1160 κ.εκ.
Διάμετρος 90.0 χλστ
Διαδρομή 60.7 χλστ
Συμπίεση 13.2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 150PS @ 9,000σαλ (100PS στο πρόγραμμα βροχής)
Μέγιστη ροπή EC 130 Nm @ 7,000 σαλ
Σύστημα τροφοδοσίας Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
Εξάτμιση Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως καταλύτη και πλαϊνά τοποθετημένο τελικό καταλύτη
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές ενισχυτικές γέφυρες.
Εμπρός Τροχός Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 21 x 2.15"
Πίσω Τροχός Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 18 x 4.25"
Εμπρός Ελαστικό Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Πίσω Ελαστικό Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Εμπρός Ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49χιλ με ημιενεργητική απόσβεση. 220χιλ διαδρομή.
Πίσω Ανάρτηση Μονοσόκ Showa ημιενεργητικής απόσβεσης με διαδρομή τροχού 220 χλστ , με αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνοδηγού και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος οδήγησης έως και 20 χιλιοστά όταν η μοτοσυκλέτα ακινητοποιηθεί, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.
Εμπρός Φρένα Μονομπλόκ ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, γωνιακό ABS, διπλοί πλευστοί δίσκοι 320χιλ. Ακτινική μανέτα Magura HC1 ρυθμιζόμενη σε έκταση με ξεχωριστό δοχεείο υγρού.
Πίσω Φρένο Μονοέμβολη δαγκάνα Brembo, γωνιακό ABS, μονός δίσκος 282χιλ. Πίσω τρόμπα με απομακρυσμένο δοχείο υγρού.
Όργανα Πακέτο οργάνων με πλήρως έγχρωμη TFT 7” με σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 849 χιλ (τιμόνι), 982 χιλ (χούφτες) χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1490 / 1547 χιλ (ρυθμιζόμενη ζελατίνα) χλστ
Ύψος Σέλας 875/895 χιλ (ρυθμιζόμενο) χλστ
Μεταξόνιο 1560χιλ χλστ
Γωνία Κάστερ 23.7 º
Ίχνος 112χιλ χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 30 λίτρα λίτρα
Υγρό βάρος 262 κιλά κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 5.1 l/100km
Ρύποι CO2 119 g/km EURO 5[plus] Regulation (EU) No. 134/2014 Annex VIII
Σέρβις
Διαστήματα συντήρησης 10,000 miles (16,000 km) /12 months, whichever comes first