Skip to main content

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

NEA TIGER 1200 GT PRO Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά
Χωρητικότητα 1.160 κ.εκ.
Διάμετρος 90,0 χλστ
Διαδρομή 60,7 χλστ
Συμπίεση 13.2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 150PS / 9.000 σ.α.λ. (100PS στο πρόγραμμα Rain)
Μέγιστη ροπή EC 130 Nm / 7.000 σ.α.λ.
Σύστημα τροφοδοσίας Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
Εξάτμιση Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως τελικό και πλευρικά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές αλουμινένιες ενισχυτικές γέφυρες
Εμπρός Τροχός Από κράμα αλουμινίου, 19 x 3.0”
Πίσω Τροχός Από κράμα αλουμινίου, 18 x 4.25”
Εμπρός Ελαστικό Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Πίσω Ελαστικό Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Εμπρός Ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή 200 χλστ.
Πίσω Ανάρτηση Μονό αμορτισέρ Showa με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή τροχού 200 χλστ., αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος έως και κατά 20 χιλιοστά μόλις ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.
Εμπρός Φρένα Monoblock ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, Cornering ABS, δύο πλευστοί μπροστινοί δίσκοι 320 χλστ. Ακτινική αντλία Magura HC1 με ρύθμιση απόστασης και ξεχωριστό δοχείο υγρού.
Πίσω Φρένο Δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου, Cornering ABS, ένας δίσκος 282 χλστ., αντλία με απομακρυσμένο δοχείο υγρού.
Όργανα Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 849 χλστ. (τιμόνι), 984 χλστ. (χούφτες) χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1.436 – 1.497 χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ
Ύψος Σέλας 850 - 870 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ
Μεταξόνιο 1.560 χλστ
Γωνία Κάστερ 24.0 º
Ίχνος 120 χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 20 λίτρα
Υγρό βάρος 246 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 5,1 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι CO2 119 γρ./χλμ. Προδιαγραφές EURO 5+ (E.ε.) No. 134/2014 Annex VIII
Σέρβις
Διαστήματα συντήρησης 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο
NEA TIGER 1200 GT EXPLORER Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2 ΕΕΚ, τρικύλινδρος σε σειρά
Χωρητικότητα 1160 κ.εκ.
Διάμετρος 90,0 χλστ
Διαδρομή 60,7 χλστ
Συμπίεση 13,2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 150PS / 9.000 σ.α.λ. (100PS στο πρόγραμμα Rain)
Μέγιστη ροπή EC 130 Nm / 7.000 σ.α.λ.
Σύστημα τροφοδοσίας Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
Εξάτμιση Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως τελικό και πλευρικά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές αλουμινένιες ενισχυτικές γέφυρες
Εμπρός Τροχός Από κράμα αλουμινίου, 19 x 3.0”
Πίσω Τροχός Από κράμα αλουμινίου, 18 x 4.25”
Εμπρός Ελαστικό Metzeler Tourance, 120/70R19 (M/C 60V TL)
Πίσω Ελαστικό Metzeler Tourance, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Εμπρός Ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή 200 χλστ.
Πίσω Ανάρτηση Μονό αμορτισέρ Showa με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή τροχού 200 χλστ., αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος έως και κατά 20 χιλιοστά μόλις ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.
Εμπρός Φρένα Monoblock ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, Cornering ABS, δύο πλευστοί μπροστινοί δίσκοι 320 χλστ. Ακτινική αντλία Magura HC1 με ρύθμιση απόστασης και ξεχωριστό δοχείο υγρού.
Πίσω Φρένο Δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου, Cornering ABS, ένας δίσκος 282 χλστ., αντλία με απομακρυσμένο δοχείο υγρού.
Όργανα Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 849 χλστ. (τιμόνι), 982 χλστ. (χούφτες) χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1.436 – 1.497 χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ
Ύψος Σέλας 850 - 870 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ
Μεταξόνιο 1.560 χλστ
Γωνία Κάστερ 24.0 º
Ίχνος 120 χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 30 λίτρα
Υγρό βάρος 256 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 5,1 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι CO2 119 γρ./χλμ. Προδιαγραφές EURO 5+ (E.ε.) No. 134/2014 Annex VIII
Σέρβις
Διαστήματα συντήρησης 16,000 χλμ ή 12 Μήνες, όποιο έρθει πρώτο.
Τιμή
Τιμή Η 22.990,00 €
NEA TIGER 1200 RALLY PRO Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά
Χωρητικότητα 1160 κ.εκ.
Διάμετρος 90.0 χλστ
Διαδρομή 60.7 χλστ
Συμπίεση 13.2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 150PS / 9.000 σ.α.λ. (100PS στο πρόγραμμα Rain)
Μέγιστη ροπή EC 130 Nm / 7.000 σ.α.λ.
Σύστημα τροφοδοσίας Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
Εξάτμιση Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως τελικό και πλευρικά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές αλουμινένιες ενισχυτικές γέφυρες
Εμπρός Τροχός Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 21 x 2.15"
Πίσω Τροχός Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 18 x 4.25"
Εμπρός Ελαστικό Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Πίσω Ελαστικό Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Εμπρός Ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή 200 χλστ.
Πίσω Ανάρτηση Μονό αμορτισέρ Showa με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή τροχού 220 χλστ., αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος έως και κατά 20 χιλιοστά μόλις ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.
Εμπρός Φρένα Monoblock ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, Cornering ABS, δύο πλευστοί μπροστινοί δίσκοι 320 χλστ. Ακτινική αντλία Magura HC1 με ρύθμιση απόστασης και ξεχωριστό δοχείο υγρού.
Πίσω Φρένο Δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου, Cornering ABS, ένας δίσκος 282 χλστ., αντλία με απομακρυσμένο δοχείο υγρού.
Όργανα Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 849 χλστ. (τιμόνι), 984 χλστ. (χούφτες) χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1.487 – 1.547 χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ
Ύψος Σέλας 875 - 895 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ
Μεταξόνιο 1.560 χλστ
Γωνία Κάστερ 23.7 º
Ίχνος 112 χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 20 λίτρα
Υγρό βάρος 250 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 5,1 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι CO2 119 γρ./χλμ. Προδιαγραφές EURO 5+ (E.ε.) No. 134/2014 Annex VIII
Σέρβις
Διαστήματα συντήρησης 16,000 χλμ ή 12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο
Τιμή
Τιμή Η 21.990,00 €
NEA TIGER 1200 RALLY EXPLORER Specifications
Feature Details
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ & ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος Υδρόψυκτος, 12-βάλβιδος, 2ΕΕΚ, τρικύλινδρος εν σειρά
Χωρητικότητα 1160 κ.εκ.
Διάμετρος 90,0 χλστ
Διαδρομή 60,7 χλστ
Συμπίεση 13.2:1
Μέγιστη ιπποδύναμη EC 150PS / 9.000 σ.α.λ. (100PS στο πρόγραμμα Rain)
Μέγιστη ροπή EC 130 Nm / 7.000 σ.α.λ.
Σύστημα τροφοδοσίας Διαδοχικός ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων με ηλεκτρονικό γκάζι
Εξάτμιση Ατσάλινοι λαιμοί 3 σε 1 με κρυμμένο κυρίως τελικό και πλευρικά τοποθετημένο δευτερεύον τελικό
Τελική μετάδοση Άξονας
Συμπλέκτης Υδραυλικός, υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης
Κιβώτιο 6 ταχυτήτων
ΠΛΑΙΣΙΟ
Πλαίσιο Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με σφυρήλατα αλουμινένια πλαϊνά τμήματα. Αλουμινένιο αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Ψαλίδι Διπλό αλουμινένιο ψαλίδι "Tri-Link" με διπλές αλουμινένιες ενισχυτικές γέφυρες
Εμπρός Τροχός Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 21 x 2.15"
Πίσω Τροχός Ακτινωτός (χωρίς αεροθάλαμο). 18 x 4.25"
Εμπρός Ελαστικό Metzeler Karoo Street, 90/90-21 (M/C 54V TL)
Πίσω Ελαστικό Metzeler Karoo Street, 150/70R18 (M/C 70V TL)
Εμπρός Ανάρτηση Ανεστραμμένο πιρούνι Showa 49 χλστ. με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή 220 χλστ.
Πίσω Ανάρτηση Μονό αμορτισέρ Showa με ημι-ενεργητική απόσβεση, διαδρομή τροχού 220 χλστ , αυτόματη ηλεκτρονική ρύθμιση προφόρτισης και Νέα Λειτουργία Ενεργητικής Μείωσης Προφόρτισης. Ανάλογα με το συνδυασμένο βάρος αναβάτη, συνεπιβάτη και αποσκευών, αυτή η λειτουργία θα μπορούσε να μειώσει το ύψος έως και κατά 20 χιλιοστά μόλις ακινητοποιηθεί η μοτοσυκλέτα, προσφέροντας μεγαλύτερη ευκολία και σιγουριά.
Εμπρός Φρένα Monoblock ακτινικές δαγκάνες Brembo M4.30 Stylema, Cornering ABS, δύο πλευστοί μπροστινοί δίσκοι 320 χλστ. Ακτινική αντλία Magura HC1 με ρύθμιση απόστασης και ξεχωριστό δοχείο υγρού.
Πίσω Φρένο Δαγκάνα Brembo 1 εμβόλου, Cornering ABS, ένας δίσκος 282 χλστ., αντλία με απομακρυσμένο δοχείο υγρού.
Όργανα Πίνακας οργάνων με πλήρως έγχρωμη οθόνη TFT 7” και σύστημα συνδεσιμότητας My Triumph
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ
Πλάτος (Τιμόνι) 849 χλστ. (τιμόνι), 982 χλστ. (χούφτες) χλστ
Ύψος Χωρίς Καθρέφτες 1.490 – 1.547χλστ. (ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας) χλστ
Ύψος Σέλας 875 - 895 χλστ. (ρυθμιζόμενο) χλστ
Μεταξόνιο 1.560 χλστ
Γωνία Κάστερ 23.7 º
Ίχνος 112 χλστ
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ 30 λίτρα
Υγρό βάρος 262 κιλά
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ
Κατανάλωση Καυσίμου 5,1 λίτρα / 100 χλμ.
Ρύποι CO2 119 γρ./χλμ. Προδιαγραφές EURO 5+ (E.ε.) No. 134/2014 Annex VIII
Σέρβις
Διαστήματα συντήρησης 16.000 χλμ.) /12 μήνες, όποιο έρθει πρώτο
Τιμή
Τιμή Η 23.990,00 €