US RACING
Είναι ένα φιλόδοξο έργο για την κατασκευή μιας ολόκληρης αγωνιστικής δομής από την αρχή, αλλά η Triumph είναι αποφασισμένη και έχει δεσμευτεί να αγωνιστεί στο Supercross με τη νέα, εξελιγμένη μοτοσυκλέτα μοτοκρός. Το 2024, παράλληλα με το λανσάρισμα της OEM μοτοσυκλέτας Motocross, η οποία είναι μια εντελώς νέα κατηγορία για τη βρετανική μάρκα, η Triumph θα μπει στη φωτιά του παγκόσμιου πρωταθλήματος SuperMotocross ενσωματώνοντας το πρωτάθλημα AMA Supercross και τη σειρά AMA Pro Motocross στις κατηγορίες 250. Με τον κανόνα ομολογκασιόν σε ισχύ, που σημαίνει ότι η πλειονότητα των εξαρτημάτων στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες πρέπει να είναι αυτά που πωλούνται στη μαζική αγορά, και οι δύο σειρές αγώνων απαιτούν φυσικά το προϊόν OEM να βρίσκεται στο απολύτως υψηλότερο επίπεδο, καθιστώντας το το πιο σκληρό αλλά ιδανικό έδαφος ανάπτυξης για την εκτός δρόμου γκάμα.
Η Triumph έχει την τεχνογνωσία παγκοσμίου φήμης αθλητών όπως ο Ricky Carmichael, ο οποίος είναι αναμφισβήτητα ο καλύτερος αγωνιζόμενος motocross όλων των εποχών στις ΗΠΑ με εννέα πρωταθλήματα AMA Supercross και επτά τίτλους AMA Outdoor στο όνομά του, μαζί με τον πρωταθλητή πολλών χρόνων Ivan Tedesco, που και οι δύο συμμετείχαν σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας και του αγωνιστικού προγράμματος. Αυτό, σε συνδυασμό με τη μηχανική τεχνογνωσία της Triumph, διασφαλίζει ότι το συνολικό εκτός δρόμου πρότζεκτ προετοιμάζεται για την ακρίβεια και τον έλεγχο που θα χρειαστεί για το Supercross την επόμενη σεζόν.
Η ομάδα Triumph Racing με έδρα τις ΗΠΑ, αρχικά με δύο αναβάτες, θα ηγείται από τους εξαιρετικά έμπειρους Bobby Hewitt και Stephen Westfall, μαζί με τους σπουδαίους του κλάδου Dave Arnold και Dudley Crammond. Μαζί, συνεργάζονται επίσης στενά με το πρόγραμμα αγώνων του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος που βασίζεται στο Βέλγιο για να μοιράζονται βασικά δεδομένα δοκιμών, καθώς και συνεργάζονται με τους μηχανικούς Έρευνας και Ανάπτυξης στο Παγκόσμιο Κεντρικό Γραφείο στο Hinckley του Ηνωμένου Βασιλείου για να μεγιστοποιήσουν τη ροή ανάπτυξης καθώς η Triumph ξεκινά μια νέα εποχή. Οι φιλοδοξίες της Triumph επεκτείνονται στις κατηγορίες 450 το 2025.
Supercross
Το Supercross είναι μια σειρά που διεξάγεται μέσα σε στάδια αγώνων και ταξιδεύει στις ΗΠΑ από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο κάθε σεζόν. Απολαμβάνει διεθνή αναγνώριση για τις ανθρωπογενείς, τεχνικές πίστες του που είναι απίστευτα εξειδικευμένες, με μερικά από τα πιο δύσκολα εμπόδια για τους αγωνιζόμενους. Τα δύσκολα και ρυθμικά κομμάτια είναι τόσο συνώνυμα με την επιτυχία του Supercross, όπως και οι εκκινήσεις από την πύλη. Ολόκληρη η σειρά είναι 17 γύρων για τους αγωνιζόμενους 450SX με μοτοσυκλέτες 450κ.εκ., ενώ η σειρά 250SX με μοτοσυκλέτες 250κ.εκ. χωρίζεται σε «Ανατολική Ακτή» και «Δυτική Ακτή» με οκτώ αγώνες για την Ανατολική Ακτή, επτά αγώνες για τη Δυτική Ακτή και δύο αγώνες Ανατολής/Δύσης προς το τέλος της σεζόν. Επιπλέον, ορισμένοι από τους αγώνες έχουν την ένδειξη «Triple Crown», που σημαίνει ότι έχουν τρία μέρη αντί για το συνηθισμένο ένα. Η μορφή Triple Crown προσφέρει πλήρεις πόντους κανονικού πρωταθλήματος για κάθε ένα από τα moto, αλλά και ένα ξεχωριστό Πρωτάθλημα Triple Crown (τρεις γύροι για το 450SX, δύο και έναν γύρο για το 250SX).
Το Supercross πραγματοποιείται συνήθως Σάββατο, με όσους πληρούν τις προϋποθέσεις να φτάνουν στο «νυχτερινό σόου». Οι αναβάτες ομαδοποιούνται για Προκριματικά 1 + 2 και οι 40 πιο γρήγοροι από αυτούς περνούν στο επόμενο μέρος του προγράμματος - αυτή η χρονομετρημένη συνεδρία αποφασίζει επίσης την επιλογή πύλης για τους αγώνες Heat. Οι αναβάτες για κάθε κατηγορία διαγωνίζονται σε έναν από τους δύο αγώνες Heat ανά κατηγορία, που είναι έξι λεπτά συν έναν γύρο. Εννέα αναβάτες από κάθε αγώνα Heat περνούν στον κυρίως αγώνα, ο οποίος έχει 22 θέσεις πύλης. Οι υπόλοιποι αναβάτες αγωνίζονται στον «Προκριματικό της Τελευταίας Ευκαιρίας» πέντε λεπτών συν 1 γύρο για τις τέσσερις τελευταίες θέσεις πύλης στον κύριο αγώνα.
Ο κύριος αγώνας 250SX είναι 15 λεπτά συν 1 γύρος και ο κύριος αγώνας 450SX είναι 20 λεπτά συν 1 γύρος. Οι βαθμοί απονέμονται από την 1η έως την 22η θέση.
Pro-Motocross
Το Pro-Motocross διεξάγεται έξω σε πιο «φυσικό» έδαφος σε πίστες μοτοκρός στις ΗΠΑ με 11 γύρους συνολικά. Ενσωματώνοντας άλματα, ρυθμικά τμήματα, μπέρμ και στροφές, σε άμμο, αργιλώδες έδαφος, σκληρό χώμα και με διακυμάνσεις του καιρού, το Motocross μοιάζει πιο τυπικά με το προκάτοχό του, γνωστό και ως «Scrambling». Η μορφή αυτής της σειράς είναι η εξής: οι κατηγορίες χωρίζονται σε δύο ομάδες για Εξάσκηση με μια συνεδρία 15 λεπτών. Πραγματοποιείται μια προπόνηση Έναρξης, ακολουθούμενη από 15 λεπτά χρονομετρημένης εξάσκησης και οι 40 συνδυαστικά καλύτεροι περνούν στους απογευματινούς αγώνες. Όσοι δεν προκρίνονται λαμβάνουν μέρος σε αγώνα Παρηγοριάς. Μετά από έναν γύρο παρατήρησης, οι κατηγορίες 250 και 450 έχουν η καθεμία δύο moto των 30 λεπτών συν δύο γύρους με το συνδυασμένο αποτέλεσμα να επιβεβαιώνει τον νικητή της διοργάνωσης. Σε αντίθεση με τoυς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, όλα γίνονται σε μια μέρα.
Πλέι οφ του SuperMotocross
Μετά από 17 γύρους Supercross και 11 γύρους Pro Motocross, το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperMotocross έχει δύο πλέι οφ και στη συνέχεια τον τελικό του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος SuperMotocross. Οι 20 κορυφαίοι αθλητές σε συνδυασμένους πόντους Supercross και Pro Motocross θα προκριθούν αυτόματα για να διαγωνιστούν σε κάθε γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος SuperMotocross, το οποίο έχει ένα τεράστιο έπαθλο 10 εκατομμυρίων δολλαρίων κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ο τελικός έχει διαθέσιμα 5,5 εκατομμύρια δολάρια με εγγυημένο 1 εκατομμύριο δολάρια για τον πρωταθλητή των 450 κ.εκ.
Προχωρώντας στα πλέι οφ, οι βαθμοί θα επαναφέρονται και στις δύο κατηγορίες. Οι 20 κορυφαίοι αθλητές θα μπουν στα πλέι οφ χρησιμοποιώντας πόντους Supercross αξίας ενός αγώνα - 26 για τον κορυφαίο πόντων της κανονικής περιόδου, 23 για τον δεύτερο, 21 για τον τρίτο, 19 για τον τέταρτο και μετά απονομές μονών πόντων στον 20ο, καθιστώντας την απόδοση κατά τη διάρκεια της κανονικής περίοδου κρίσιμη για τη θέση των πλέι οφ.
Το πλέι οφ 1 έχει την αρχική δομή πόντων για τις κορυφαίες 22 θέσεις, ενώ το πλέι οφ 2 αποδίδει διπλάσιους πόντους και ο Τελικός θα αποδώσει τριπλάσιους πόντους.
Οι κορυφαίοι 20 αγωνιζόμενοι τοποθετούνται αυτόματα στους αγώνες SuperMotocross, ενώ οι αγωνιζόμενοι 21-30 θα διαγωνιστούν για τις δύο τελευταίες θέσεις πύλης σε κάθε γύρο σε έναν Προκριματικό Τελευταίας Ευκαιρίας. Αυτή η μορφή είναι νέα για το 2023 και οι λάτρεις των αγώνων ανυπομονούν να δουν τον αγώνα που ακολουθεί!