Skip to main content

Η TIGER 1200 RALLY PRO ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΟ 24ΩΡΟ TRIAL

Triumph Tiger 1200 Rally pro
Epic Adventures Cameron Donald 23rd Αυγ 2022

 

Tiger 1200 Epic Adventures

Η ολοκαίνουργια Tiger 1200 Rally Pro της Triumph έχει γίνει η πρώτη adventure μοτοσυκλέτα μεγάλου κυβισμού στον κόσμο που μπαίνει – και κατακτά – στην εξαντλητική δοκιμή 24 ωρών, στη Νότια Αυστραλία, όπου η αντοχή του αναβάτη και της μηχανής δοκιμάζονται στο απόλυτο όριο.

#Tiger1000EpicAdventures

 

Triumph Tiger 1200 Rally pro
Triumph Tiger 1200 Rally pro

«Πολλοί άνθρωποι μας είπαν ότι ήμασταν τρελοί, δεν περίμεναν να τελειώσουμε ούτε έναν γύρο, πόσο μάλλον τέσσερις γύρους για να τελειώσουμε τον αγώνα»

 

 

Η Tiger 1200 Rally Pro δημιούργησε ένα ασυνήθιστο θέαμα ανάμεσα σε μια θάλασσα από ελαφριές μοτοσυκλέτες enduro το Σαββατοκύριακο 9-10 Ιουλίου, οδηγούμενη από τον ίδιο τον Cameron Donald, δύο φορές πρωταθλητή Isle of Man TT και μανιώδη εκτός δρόμου αναβάτη και αγωνιζόμενο.

«Σωματικά, αυτό ήταν ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα που έχω κάνει ποτέ σε μοτοσυκλέτα», είπε ο Donald. «Το να οδηγείς εκεί έξω σε αυτό το έδαφος με αυτές τις μοτοσυκλέτες πάνω από τέσσερις γύρους έξι ωρών για 24 ώρες ήταν μεγάλη μάχη. Ήταν βάναυσο».

«Πολλοί άνθρωποι μας είπαν ότι ήμασταν τρελοί, δεν περίμεναν να τελειώσουμε ούτε έναν γύρο, πόσο μάλλον τέσσερις γύρους για να τελειώσουμε τον αγώνα. Ακόμη χειρότερα, ένας έμπειρος αγωνιζόμενος που τερμάτισε τον αγώνα 24 φορές είπε ότι η φετινή διαδρομή ήταν μακράν τεχνικά πιο δύσκολη».

«Έμεινα συνεχώς έκπληκτος με το πόσο καλά περνούσε η νέα Tiger 1200 πάνω από το έδαφος. Δεν υπήρχε τίποτα που να μην μπορούσε να κάνει».

 

 

 

 

«Υπήρχαν παγίδες παντού, συμπεριλαμβανομένων προεξοχών ύψους 120εκ και χαντακιών βάθους 60εκ, συχνά κρύβοντας βράχους και ρίζες, αλλά η ορμή της Tiger 1200 και ο μπροστινός τροχός 21 ιντσών με προσανατολισμό εκτός δρόμου σου επέτρεπε να δεις και να πυροβολήσεις.

«Έπρεπε να είσαι προσεκτικός στο στενό, τεχνικό έδαφος, αλλά, μόλις άνοιγε, η Tiger 1200 ήταν ασταμάτητη. Τα μεταβατικά τμήματα ήταν ζεστά και άνετα για εμάς χάρη στα θερμαινόμενα γκριπ, το cruise control και την ημι-ενεργητική ανάρτηση.

«Σε έναν αγώνα τόσο εξαντλητικό όσο το trial των 24 ωρών, ρίξαμε τόσες πολλές δοκιμασίες στις Τίγρεις, αλλά ήταν εξαιρετικά ικανές και έλαμψαν απόλυτα. Μου ήρθε να γελάσω όταν είδα άλλους αναβάτες να λιπαίνουν και να ρυθμίζουν τις αλυσίδες τους. Απλώς χαμογέλασα με τον άξονα κίνησης της Tiger – δεν απαιτείται συντήρηση».

«Είμαι απογοητευμένος, ωστόσο, που και οι δύο μοτοσυκλέτες δεν τερμάτισαν και αυτό απλώς οδηγεί στο πόσο δύσκολο είναι στην πραγματικότητα η εκδήλωση», είπε ο Donald.

 

 

Triumph Tiger 1200 Rally pro

Η Ιστορία

Το 24-ωρο Trial, ιστορικά γνωστό ως 24-ωρο Trial Αξιοπιστίας, διοργανώνεται από το 1924 και είναι ο παλαιότερος αγώνας μοτοσυκλετών της Αυστραλίας. Περιλαμβάνει τέσσερις γύρους έξι ωρών με κάθε γύρο να αποτελείται από 12 αγωνιστικά τμήματα, τα οποία είναι χρονομετρημένα (ο αναβάτης με το χαμηλότερο αθροιστικό χρόνο κερδίζει) και 13 μεταβατικά σκέλη. Τρεις ομοιόμορφα κατανεμημένες στάσεις αναπλήρωσης καυσίμου επιτρέπουν 15 λεπτά για τη βασική συντήρηση της μοτοσυκλέτας και τη διατροφή του αναβάτη. Outside assistance is not permitted.

Από τους 138 διαγωνιζόμενους στη φετινή διοργάνωση, 91 τερμάτισαν και 40 όχι (DNF).

 

 

Ο ομόσταυλος του Cam Donald για τον αγώνα και που οδηγούσε επίσης μια Tiger 1200 Rally Pro ήταν ο «αδερφός του από άλλη μητέρα», ο Donald Owen – αναβάτης enduro κατηγορίας Expert, μοτοκρός κατηγορίας Β και αγωνιζόμενος δρόμου και επαγγελματίας μηχανικός μοτοσυκλετών. 

Αφού οδήγησε 16 επικές ώρες στην πρώτη του προσπάθεια 24ωρου trial, ο Όουεν χτύπησε δυνατά μια βαθιά τρύπα με τετράγωνο άκρο και δεν μπόρεσε να συνεχίσει, έτσι ο γενειοφόρος άγριος άνδρας έστρεψε αμέσως την προσοχή του στο να υποστηρίξει τον Cam να φτάσει στη γραμμή τερματισμού.

 

 

 

 

 

«DNF (Did Not Finish - Δεν Τερμάτισε) είναι τα γράμματα που κανείς δεν θέλει να ακούσει σε έναν αγώνα και άρχισα να νιώθω συντετριμμένος. Αλλά η υποστήριξη από τους συναδέλφους αναβάτες, που σταματούν όλοι για να βοηθήσουν, και από το εθελοντικό προσωπικό στα σημεία ελέγχου ήταν πραγματικά εκπληκτική», είπε ο Owen. «Όταν ήμουν κολλημένος στο σκοτάδι, ένας τύπος περπάτησε σχεδόν τρία χιλιόμετρα μέσα από τον θάμνο με έναν πυρσό για να έρθει να με βοηθήσει. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό.

«Ο επόμενος στόχος μας ήταν να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε τον Cam. Η ικανότητά του να οδηγεί στο σωστό επίπεδο – όχι πολύ σκληρά, ούτε πολύ αργά – και να διατηρεί τη σωστή ψυχική κατάσταση για να ξεπεράσει όλες τις σκοτεινές στιγμές ήταν απίστευτη».

Ο Cam Donald περιέγραψε ότι η τεχνική του στο να οδηγείς μια μεγάλη adventure μοτοσυκλέτα σε enduro είναι η κίνηση. «Όσο προχωράς μπροστά, είσαι καλά». 

«Η οδήγηση στη λειτουργία Off-Road Pro εξασφάλισε ότι η απόδοση ισχύος της Tiger 1200 Rally Pro ήταν ωραία, γραμμική και εύκολη στη χρήση – ακριβώς αυτό που θέλεις όταν βρίσκεσαι σε εξαιρετικά στενό, τεχνικό έδαφος που θα ζόριζε ακόμη και ένα 250άρι!»

«Δημιούργησα μια ιδιαίτερη σχέση με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Παλέψαμε, μαλώσαμε, γελάσαμε, κλάψαμε, αλλά την έφερα σπίτι ασφαλή όπως με έφερε και αυτή. Μαζί, περάσαμε τη γραμμή του τερματισμού. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το κάναμε! Νιώθω σαν να έχω κερδίσει έναν αγώνα!»

Η προετοιμασία της μοτοσυκλέτας για τον εξαντλητικό αγώνα ήταν ελάχιστη. Οι Tiger 1200 Rally Pro ήταν εξοπλισμένες με αξεσουάρ Triumph επάνω προστατευτικές ράβδους, νόμιμα άγρια τρακτερωτά ελαστικά οδικής για μέγιστη πρόσφυση και μια μπάρα LED 8,0 ιντσών για επιπλέον ορατότητα τη νύχτα (σύμφωνα με τους κανονισμούς του αγώνα). Τα κεντρικά σταντ και οι χειρολαβές συνεπιβάτη αφαιρέθηκαν για μεγαλύτερες αποστάσεις. 

Σημαντικά ελαφρύτερη και πολύ πιο ισχυρή, με κορυφαίο χειρισμό και προδιαγραφές στην κατηγορία της, συν όλα τα τρικύλινρα πλεονεκτήματα απόδοσης του νέου κινητήρα T-Plane της Triumph, η ολοκαίνουργια Tiger 1200 έχει σχεδιαστεί για να είναι η πιο ικανή, ευέλικτη και στριφτερή μοτοσυκλέτα adventure μεγάλου κυβισμού στον κόσμο.

 

 

Triumph Tiger 1200 Rally pro)
Εξερεύνησε άρθρα από την επιλεγμένη ετικέτα