Skip to main content

Η TE-1 ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ

Triumph TE-1 being ridden by Brandon Paasch
Έμπνευση Triumph Motorcycles 22nd Φεβ 2023

Η πρωτότυπη TE-1 της Triumph Motorcycles κέρδισε το βραβείο «Ηλεκτρική Μοτοσικλέτα της Χρονιάς» στα GQ Car Awards 2023.

Paul Henderson, ένας από τους κριτές: «Με χρόνο 0–60 μίλια/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 135 μίλια/ώρα, αυτονομία 100 μιλίων με μία μόνο φόρτιση και χρόνο φόρτισης 0-80 τοις εκατό μόλις 20 λεπτά, Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό πρωτότυπο της Triumph έχει ξεπεράσει κάθε προσδοκία για να θέσει νέα πρότυπα στον κλάδο. Η Triumph λέει ότι δεν σκοπεύει να βάλει το TE-1 στην παραγωγή, αλλά οι τεχνολογικές εξελίξεις, η ανάπτυξη μπαταριών και οι ηλεκτρονικές ανακαλύψεις θα εμφανίζονται στο EV παραγωγής επόμενης γενιάς (ή θα έπρεπε να είναι πρώτης γενιάς) της βρετανικής μάρκας μοτοσυκλετών. Με άλλα λόγια, τα καλύτερα έρχονται».

 

 

Triumph TE-1

 

 

"Steve Sargent, Chief Product Officer, ""Είμαστε στην ευχάριστη θέση να έχουν αναγνωριστεί οι προσπάθειές μας για την ανάπτυξη μιας συναρπαστικής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας υψηλών επιδόσεων, στα βραβεία GQ Car Awards. Υπάρχουν σημαντικές προκλήσεις όσον αφορά τη μεταφορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών στη μαζική αγορά, αλλά η TE-1 είναι ένα κρίσιμο βήμα προς την ανάπτυξη και την κατανόηση της τεχνολογίας ηλεκτρικών οχημάτων από την Triumph».

Η μοτοσυκλέτα είναι προϊόν μιας μοναδικής συνεργασίας μεταξύ της Triumph Motorcycles, της Williams Advanced Engineering, της Integral Powertrain Ltd και της WMG στο Πανεπιστήμιο του Warwick – και χρηματοδοτήθηκε από το Office for Zero Emission Vehicles μέσω του Innovate UK.

Δημιουργήθηκε για να χρησιμεύσει ως εκπαιδευτικό εργαλείο για να επιτρέψει στην Triumph να ερευνήσει πιθανές μελλοντικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Η TE-1 πέρασε τέσσερις φάσεις στη διετή ανάπτυξή της, με ολοκλήρωση τον Ιούλιο του 2022.

Με έναν χάρτη δράσης γκαζιού και απόδοσης ροπής που έχει σχεδιαστεί απευθείας από μια Speed Triple 1200 RS, οι δοκιμές πίστας και οι δυναμικές αξιολογήσεις αναβάτη του πρωτοτύπου επίδειξης TE-1 προσφέρουν ένα επίπεδο χειρισμού που ταιριάζει με τις τρέχουσες τρικύλινδρες μοτοσυκλέτες εσωτερικής καύσης της Triumph.

Ο πρωταθλητής του Daytona 200, Brandon Paasch, συμμετείχε στην τελική φάση δοκιμών, τόσο στην αξιολόγηση της απόδοσης του κινητήρα όσο και στην τελική ρύθμιση του πρωτοτύπου μέσω δοκιμών πίστας. «Η απόκριση στο γκάζι της TE-1 είναι κάπως απίστευτη, είναι πολύ ροπή και όταν αγγίζεις για πρώτη φορά το γκάζι είναι στιγμιαία ισχύς, που είναι προφανώς αυτό που αγαπώ ως αγωνιζόμενος μοτοσυκλετών - μου αρέσει όταν είναι η μοτοσυκλέτα έχει πολλή ροπή και αρπάζει γρήγορα, οπότε για μένα ήταν μια πραγματικά υπέροχη εμπειρία», είπε ο Brandon. «Τράβηξα το γκάζι αυτού του πράγματος από το 0 στο 100% του γκαζιού και είναι απίστευτα γρήγορο, τραβάει σαν τρελό»."

 

 

 

 

Step

Κρατάτε με ενήμερο/η.

Υποβάλετε τη διεύθυνση email σας παρακάτω και θα σας κρατάμε ενήμερο/η με νέο και σχετικό περιεχόμενο μοτοσυκλέτας Triumph απευθείας στα εισερχόμενά σας.

Όροι και προϋποθέσεις

Παίρνουμε τις ευθύνες μας για τα δεδομένα πολύ σοβαρά. Η Triumph πάντα σέβεται και θα συνεχίσει να σέβεται τα δεδομένα που διατηρούμε για εσάς.

Εξερεύνησε άρθρα από την επιλεγμένη ετικέτα