LEE MORRISON | ON SET
For months, the Triumph design workshop team collaborated, behind closed doors, with the stunt team from the film to configure several feature motorcycles for the movie, including special preparations of Tiger 900 and Scrambler 1200 models to handle the extreme and dynamic action sequences – and the film’s world-class stunt riders – demanded.
«Πρώτα και κύρια, ως συντονιστής ακροβατικών πρέπει να είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να πετύχουμε τη δράση με αυτή τη μοτοσυκλέτα. Είναι αρκετά ευέλικτη και δυνατή ώστε οι κασκαντέρ να πετύχουν αυτό που θέλω να κάνουν; Και επίσης, πολύ σημαντικό, ταιριάζει στην ιστορία της ταινίας με έναν τρόπο που είναι αξιόπιστος στην οθόνη.
Αγαπούσαμε την εμφάνιση της Scrambler 1200 και ξέραμε ήδη ότι θα τις χρησιμοποιούσαμε στο No Time To Die, αλλά στη συνέχεια η Triumph μας πρόσφερε πολλά πρωτότυπα μιας μοτοσυκλέτας που δεν είχε ακόμη λανσαριστεί εκείνη την εποχή, και αυτή ήταν η Tiger 900. Όλη η ομάδα κασκαντέρ συνειδητοποίησε πολύ γρήγορα ότι αυτές ήταν καταπληκτικές μοτοσυκλέτες. Οδηγήσαμε αυτές τις μοτοσυκλέτες τόσο πολύ σε λειτουργία Off-Road Pro και τα πράγματα είναι εκπληκτικά... απολύτως απίστευτα.»
«Πρώτα απ' όλα, ως συντονιστής ακροβατικών, πρέπει να είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να επιτύχουμε τη σκηνή δράσης σε αυτήν τη μοτοσυκλέτα. Είναι ευκίνητη και αρκετά ισχυρή για να επιτύχουν οι αναβάτες ακροβατικών αυτό που θέλω; Και επίσης, κρίσιμα, ταιριάζει με την ιστορία της ταινίας με τρόπο αξιόπιστο στην οθόνη.
Μας άρεσε πολύ η εμφάνιση της Scrambler 1200, και ήδη γνωρίζαμε ότι θα τη χρησιμοποιούσαμε στην ταινία, αλλά τότε η Triumph μας προσέφερε διάφορα πρωτότυπα μιας μοτοσυκλέτας που δεν είχε κυκλοφορήσει ακόμη εκείνη τη στιγμή, και αυτή ήταν η Tiger 900. Όλη η ομάδα ακροβατικών συνειδητοποίησε πολύ γρήγορα ότι ήταν καταπληκτικές μοτοσυκλέτες. Οδηγούσαμε αυτές τις μοτοσυκλέτες πολύ σε λειτουργία Off-Road Pro και τα πράγματα είναι εκπληκτικά ... απολύτως απίστευτα».
Τι αγαπήσατε στην Tiger 900;
«Περάσαμε πολύ καιρό με την Tiger και είναι τόσο ισορροπημένη. Μπορείς απλά να διασκεδάσεις πολύ με αυτή. Ακολούθησα μια δημοσιογραφική παρουσίαση της Triumph Tiger 900 στο Μαρόκο πρόσφατα και βάζεις το cruise control και μπορείς να κάνεις μια πραγματικά ωραία τουριστική βόλτα. Στη συνέχεια, στο άλλο άκρο του φάσματος, απενεργοποιείς τα πάντα, βάζεις τη λειτουργία Off-Road Pro, και ανακαλύπτεις τη θέση του σώματος, τα μαρσπιέ, το τιμόνι, μέχρι και τη γωνία κάστερ της μοτοσυκλέτας, ακόμη - όλα είναι τέλεια. Η Tiger 900 είναι η μοτοσυκλέτα που σου εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη από κάθε άλλη, σου επιτρέπει να την πιέσεις όσο μακριά θες, μπορείς να πάρεις όσες ελευθερίες θες. Σήκω όρθιος και πλαγιολίσθησε με τρίτη στο κιβώτιο, κάνε αργή σούζα, γλίστρησέ το σε στυλ Supermoto. Πιστεύω ειλικρινά ότι είναι ένα από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που έχω οδηγήσει ποτέ, είναι φανταστική.
Και τι αγαπήσατε στην Scrambler 1200;
«Α, είναι πολύ διασκεδαστική, έτσι δεν είναι! Ανεβαίνεις πάνω της και γίνεται μια απόλυτη έκρηξη αμέσως. Θα απενεργοποιούσα τα πάντα [επιλέγοντας Off-Road Pro] και θα οδηγούσα αυτό το πράγμα σαν μοτοσυκλέτα motocross, δεν θα μπορούσα να σταματήσω να χαμογελάω! Θυμάμαι ότι ανησυχούσα πριν το γύρισμα για πιθανά ηλεκτρικά ζητήματα ... Δεν συνειδητοποίησα ότι κάθε ηλεκτρική σύνδεση κατά τη διάρκεια της διαδικασίας δοκιμών της Triumph είναι εντελώς αδιάβροχη - δεν το κάνουν πολλοί κατασκευαστές αυτό. Είχα μηδενικές βλάβες με αυτά τα ηλεκτρικά σε ολόκληρο το γύρισμα, και αυτό με καθημερινή οδήγηση, μέσα από ποτάμια και σε όλη την κοίτη του ποταμού μέσα σε 10, 15 έως και 45 εκατοστά νερό.
Για τις ανάγκες της ταινίας οδηγήσαμε τη Scrambler 1200 στα άκρα, εννοώ όσο επιθετικά μπορείς να οδηγήσεις μια μοτοσυκλέτα, τερματίζοντάς το εκτός δρόμου σε σκληρό έδαφος στη Σκωτία, πλαγιολισθαίνοντας πάνω σε πραγματικά ολισθηρούς δρόμους στη Ματέρα [Ιταλία], ανεβαίνοντας σκαλοπάτια γκαζωτά με τρίτη ταχύτητα, γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, άλματα, ό,τι θα μπορούσες να φανταστείς και η μοτοσυκλέτα είχε εξαιρετική απόδοση».
Ποια ήταν η πιο δύσκολη σκηνή με μοτοσυκλέτα;
«Λοιπόν για τις Tiger, και να θυμάστε ότι αυτοί είναι επαγγελματίες αναβάτες ακροβατικών, ήταν πιθανότατα όταν τις οδηγούσαμε με υψηλές ταχύτητες και χτυπούσαμε τις πλευρές των αυτοκινήτων κατά τη διάρκεια της σκηνής καταδίωξης της Νορβηγίας! Ήταν καταπληκτικό το να μπορώ να οδηγήσω από πίσω και να κατευθύνω τον οδηγό μου, συνεχώς του λέγοντας να μπει εκεί, σε θέλω μαζί με τον Bond, να χτυπάς την πλευρά της πόρτας του, κόβοντας πίσω. Υπήρχε ένα σημείο όπου κάναμε άλμα με την Tiger πάνω από ένα αυτοκίνητο και κάτω από ένα ελικόπτερο. Το να έχεις την εμπιστοσύνη σε μια μοτοσυκλέτα να κάνει όλα αυτά τα πράγματα, εν κινήσει, ενώ κατευθύνεις μέσω ενός ακουστικού σου δείχνει πόσο καλή είναι αυτή η μοτοσυκλέτα».