- Home
- For The Ride
- Factory visitor experience
Factory visitor Experience
Επισκέψου το Σπίτι της Triumph για την πλήρη θρυλική ιστορία. Το Triumph Factory Visitor Experience βασίζεται στο Hinckley και παρέχει μια απίστευτη εμπειρία γνωριμίας με τον πιο εμβληματικό κατασκευαστή μοτοσυκλετών της Βρετανίας.
factory tours
England, Hinckley
Οι ξεναγήσεις μας στο εργοστάσιο διαρκούν 90 λεπτά και κοστίζουν 28 £ ανά άτομο.
BΟι κρατήσεις μπορούν να γίνουν ηλεκτρονικά χρησιμοποιώντας πιστωτική ή χρεωστική κάρτα. Οι κάτοχοι κουπονιών θα πρέπει να καλέσουν στο 01455 453088.
Οι δημόσιες ξεναγήσεις πραγματοποιούνται Τετάρτη έως Κυριακή, στις 10.00 π.μ., 11.00 π.μ., 1.00 μ.μ. και 1.30 μ.μ.


ΕΚΘΕΣΗ
Η έκθεση Triumph, η οποία ενημερώνεται τακτικά για να αντικατοπτρίζει τη συνεχή εξέλιξη αυτής της σπουδαίας βρετανικής μάρκας, αποτελεί τον τέλειο προορισμό βόλτας - η είσοδος είναι ελεύθερη.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
1902 CAFÉ
Το Triumph Factory Visitor Experience φιλοξενεί επίσης την καφετέρια «1902», όπου μπορείς να χαλαρώσεις και να απολαύσεις καφέ και αναψυκτικά κατά την επίσκεψή σου.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
EVENTS
Από βραδιές μοτοσυκλέτας μέχρι συγκεντρώσεις, έχουμε μια σειρά από εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στο εργοστάσιο όλο το χρόνο.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
FACTORY TOURS
Ρίξτε μια ματιά στα παρασκήνια μιας 90λεπτης ομαδικής ξενάγησης στο εργοατάσιο. Ή κάνε κράτηση για ένα ιδιωτικό "Full Works" πακέτο για μια πλήρως καθηλωτική εμπειρία.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Το κατάστημα δώρων μας παρουσιάζει μια συνεχώς μεταβαλλόμενη γκάμα επώνυμων ρούχων Triumph, καθώς και δώρα και αναμνηστικά για να θυμάσαι την επίσκεψή σου.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ
Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για να αξιοποιήσεις στο έπακρο την επίσκεψή σου.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣΟΙ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΣΑΝ ΤΗΝ TRIUMPH
- 1900 - 1939
- 1940 - 1959
- 1960 - 1989
- 1990 - 2009
- 2010 - 2020
Η ΙΔΡΥΣΗ ΜΙΑΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ

1900 - 1939
Η ΙΔΙΟΦΥΙΑ

1940 - 1959
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

1960 - 1989
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

1990 - 2009
ΈΝΑ ΤΟΛΜΗΡΟ ΜΕΛΛΟΝ

2010 - 2020
1900 - 1939

1900 - 1939
1902: Η ΠΡΩΤΗ TRIUMPH
Παράγεται η πρώτη Triumph, η οποία στη συνέχεια έγινε γνωστή ως Νο. 1. Είχε σχεδιαστεί από τον μηχανικό Mauritz Schulte και ήταν εξοπλισμένη με κινητήρα Minerva βελγικής κατασκευής 2,2 ίππων.
1900 - 1939

1900 - 1939
1907: Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΦΤΑΝΕΙ ΤΙΣ 1.000 ΜΟΝΑΔΕΣ
Καθώς η ετήσια παραγωγή μοτοσυκλετών φτάνει τις 1.000 μονάδες και η Triumph λανσάρει έναν νέο κινητήρα 450 κ.εκ. που παράγει 3,5 ίππους, το εργοστάσιο μετακομίζει σε μεγαλύτερες εγκαταστάσεις στην Priory Street του Coventry.
1900 - 1939

1900 - 1939
1908: Η TRIUMPH ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΣΤΟ ΤΤ
Έχοντας τερματίσει δεύτερος στο πρώτο Isle of Man TT το 1907, ο Jack Marshall κερδίζει στην κατηγορία μοτοσυκλετών με 1-κύλινδρο κινητήρα, με μια Triumph που ανέπτυσσε μέση ταχύτητα 40 μιλίων ανά ώρα.
1900 - 1939

1900 - 1939
1915: Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ TYPE H «TRUSTY» ΤΗΣ TRIUMPH
Η Triumph αρχίζει να προμηθεύει τις μοτοσυκλέτες type H «Trusty» 499 κ.εκ. στις Συμμαχικές Δυνάμεις στον Μεγάλο Πόλεμο. Μέχρι το 1918, 30.000 αερόψυκτες 1-κύλινδρες μοτοσυκλέτες βρίσκονταν στη διάθεση των ενόπλων δυνάμεων.
1900 - 1939

1900 - 1939
1927: ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΟΥ COVENTRY
Το εργοστάσιο της Triumph στο Coventry -με έκταση 500.000 τετραγωνικά πόδια και με περισσότερους από 3.000 εργαζόμενους - φτάνει σε ετήσια παραγωγή 30.000 μονάδων.
1900 - 1939

1900 - 1939
1936: EDWARD TURNER
Οι επιχειρήσεις αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών της Triumph είναι χωρισμένες, με την τελευταία να αγοράζεται από τον Jack Sangster, ο οποίος προσλαμβάνει αμέσως τον Edward Turner ως επικεφαλής σχεδιαστή της εταιρείας.
1900 - 1939

1900 - 1939
1937: Η SPEED TWIN ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ
Ο Turner αποκαλύπτει την Speed Twin 498 κ.εκ. με ταχύτητα που ξεπερνά τα 90 μίλια/ώρα. Θεωρείται από πολλούς ως η απόλυτη βρετανική μοτοσυκλέτα και διαθέτει τον κινητήρα που θα καθορίζει την Triumph για περισσότερα από 40 χρόνια.
1940 - 1959

1940 - 1959
1942: ΕΝΑ ΝΕΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΟ MERIDEN
Η παραγωγή ξεκινά στο νέο εργοστάσιο του Meriden. Περισσότερες από 50.000 μοτοσυκλέτες πωλούνται στις ένοπλες δυνάμεις κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
1940 - 1959

1940 - 1959
1946: TIGER 100, SPEED TWIN & 3T
Η εταιρεία επικεντρώνεται σε τρία μοντέλα: την Tiger 100 (που έφερε την παρθενική νίκη στο Grand Prix του Manx το 1946 με οδηγό τον Ernie Lyons), την εμβληματική Speed Twin και τη μικρότερη touring 349 κ.εκ. 3T.
1940 - 1959

1940 - 1959
1953: THE WILD ONE
Ο Marlon Brando οδηγεί μια Thunderbird 6T 650 κ.εκ. του 1950 στην ταινία «The Wild One», όπου πρωταγωνιστούσαν παράνομοι μοτοσυκλετιστές.
1940 - 1959

1940 - 1959
1955: 193 ΜΙΛΙΑ / ΩΡΑ
Ο Johnny Allen σηματοδοτεί την αρχή μιας απίστευτης 15ετούς εποχής για την Triumph, καταγράφοντας 193 μίλια/ώρα στα Bonneville Salt Flats, οδηγώντας την «The Devil's Arrow», η οποία ήταν μια streamliner που είχε κατασκευαστεί από μια τριάδα Τεξανών φίλων του εργοστασίου και διέθετε ένα ειδικά ρυθμισμένο κινητήρα Thunderbird 650 κ.εκ.
1940 - 1959

1940 - 1959
1959: T120 BONNEVILLE 650
Παρουσιάζεται η T120 Bonneville 650, με το όνομά της να τιμά τα διάσημα salt flats. Η Bonneville έμελλε να γίνει η βρετανική 2-κύλινδρη μοτοσυκλέτα με τις υψηλότερες πωλήσεις όλων των εποχών.
1960 - 1989

1960 - 1989
1963: THE GREAT ESCAPE
Μια TR6 650 Trophy του 1962 οδηγήθηκε, έκανε άλμα και συνετρίβη από τους Bud Ekins και Steve McQueen στην κλασική πολεμική ταινία του 1963, Η μεγάλη Απόδραση (The Great Escape).
1960 - 1989

1960 - 1989
1966: 245 ΜΙΛΙΑ / ΩΡΑ!
Ο Buddy Elmore κερδίζει εμφατικά στον πιο διάσημο αγώνα Daytona 200 όλων των εποχών με μια Tiger 500 κ.εκ., ξεκινώντας από την πίσω σειρά του grid. Το Gyronaut X-1 streamliner σημειώνει ένα παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας με 245 μίλια/ώρα κατά τη διάρκεια του Bonneville Speed Week, εξοπλισμένο με δύο κινητήρες Triumph 650 κ.εκ.
1960 - 1989

1960 - 1989
1967: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Ο Gary Nixon επαναλαμβάνει το κατόρθωμα του Elmore το 1966 κατακτώντας τη νίκη στο Daytona 200 με μια Tiger 100 και ο John Hartle συμβάλλει στην ενίσχυση της επιτυχίας της Triumph στον αγώνα του Isle of Man Production TT. Ο Evel Knievel πηδά πάνω από τα σιντριβάνια στο Caesar's Palace του Las Vegas με μια Bonneville T120 TT Special.
1960 - 1989
1960 - 1989
1968: 750cc TRIPLE
Ο κόσμος παίρνει την πρώτη του γεύση από τον 3-κύλινδρο κινητήρα 750 κ.εκ., τον επαναστατικό κινητήρα που τροφοδοτούσε την Triumph Trident και την BSA Rocket 3.
1960 - 1989

1960 - 1989
1969: Ο ΠΡΩΤΟΣ ΓΥΡΟΣ TT ΜΕ 100 ΜΙΛΙΑ / ΩΡΑ
Ο Malcolm Uphill κερδίζει στο Production TT με μια Bonneville, καταγράφοντας τον πρώτο γύρο μοτοσυκλέτας παραγωγής με ταχύτητα που ξεπερνούσε τα 100 μίλια / ώρα.
Πηγή εικόνας: Αρχείο Mortons
1960 - 1989

1960 - 1989
1970: Ο UPHILL ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΠΑΛΙ
Ο Uphill κερδίζει ξανά στο Production TT, αυτή τη φορά οδηγώντας μια ειδικά ρυθμισμένη 3-κύλινδρη Trident 750 κ.εκ. Την ίδια περίοδο, στο εργοστάσιο λανσάρεται η σειρά T120 με το δοχείο λαδιού στο πλαίσιο.
1960 - 1989

1960 - 1989
1975: ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ MERIDEN
Παρά την πέμπτη συνεχόμενη νίκη στην κατηγορία production του TT από την Trident 750 κ.εκ., γνωστή ως Slippery Sam και τον σχηματισμό του Συνεταιρισμού Εργαζομένων στο Meriden, η παραγωγή της Triumph Trident φτάνει στο τέλος της.
Πηγή εικόνας: FoTToFinders
1960 - 1989

1960 - 1989
1987: ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟ
Η ανάπτυξη συνεχίζεται με άκρως απόρρητο τρόπο, με τον πρώτο νέο κινητήρα Triumph, έναν 4-κύλινδρο 1200 κ.εκ. να περνάει στο στάδιο δοκιμών στις νέες εγκαταστάσεις του Hinckley.
The return

The return
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Η Triumph κάνει την εξαιρετικά εντυπωσιακή της επιστροφή στην Έκθεση της Κολωνίας, αποκαλύπτοντας τις 3-κύλινδρες Trident 750 κ.εκ. και 900 κ.εκ., την touring 3-κύλινδρη Trophy 900 κ.εκ. και την 4-κύλινδρη 1200 κ.εκ., καθώς και την σπορ 3-κύλινδρη Daytona 750 κ.εκ. και την 4-κύλινδρη 1000 κ.εκ.
1990 - 2009

1990 - 2009
1996: DAYTONA T595
Η Daytona T595 κάνει τη δυναμική της είσοδο στη σκηνή, οδηγώντας σε μεγάλες λίστες αγοραστών χάρη στο εντυπωσιακό της στυλ. Μία από τις μοτοσυκλέτες που πωλήθηκαν καταγράφηκε ως η 50.000η μοτοσυκλέτα που έχει κατασκευαστεί στο Hinckley.
1990 - 2009

1990 - 2009
1994: SPEED TRIPLE ΚΑΙ TIGER 900
Η Triumph μπαίνει στην κατηγορία Adventure με την Tiger 900 και αναβιώνει την αγωνιστική της κληρονομιά με την Speed Triple 885 κ.εκ., η οποία άλλαξε το παιχνίδι, αγωνιζόμενη στο Speed Triple Challenge που διεξήχθη στην πίστα του Donington Park. Στην άλλη όχθη του Ατλαντικού, ιδρύεται η Triumph Motorcycles America.
1990 - 2009

1990 - 2009
2000: Η BONNEVILLE ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ
Μια δεκαετία μετά την αναγέννηση της Triumph, η εμβληματική Bonneville επιστρέφει στη γκάμα της Triumph, γοητεύοντας τους παραδοσιακούς και τους νεότερους αναβάτες με το κλασικό στυλ, την εξαιρετική οδική συμπεριφορά και τη λειτουργικότητά της.
1990 - 2009

1990 - 2009
2002: 100 ΧΡΟΝΙΑ
Μια τεράστια πυρκαγιά καταστρέφει το κύριο εργοστάσιο συναρμολόγησης Factory 1. Το Factory 3, η πρώτη εγκατάσταση της Triumph στην Ταϊλάνδη, ανοίγει και αρχίζει να κατασκευάζει ανταλλακτικά. Κυκλοφορεί το 4-κύλινδρο supersport μοντέλο Daytona 600.
1990 - 2009

1990 - 2009
2003: ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Ο Bruce Anstey κερδίζει στην κατηγορία Junior 600 με μια Valmoto Daytona 600, δίνοντας στην Triumph την πρώτη της νίκη ΤΤ μετά από 27 χρόνια.
1990 - 2009

1990 - 2009
2006: DAYTONA 675
Ξεκινά η παραγωγή μιας ολοκαίνουριας Daytona 675 κ.εκ. με 3-κύλινδρο κινητήρα, η οποία σύντομα κέρδισε πολλά βραβεία supersports.
1990 - 2009

1990 - 2009
2007: STREET TRIPLE
Η Street Triple κάνει τη δυναμική της είσοδο στη σκηνή, παρέχοντας έναν μεθυστικό συνδυασμό του στυλ και της διασκέδασης που προσφέρει η Speed Triple, με την απόδοση και το χειρισμό της Daytona 675. Το εργοστάσιο 5 (Factory 5) ανοίγει στην Ταϊλάνδη.
1990 - 2009

1990 - 2009
2008: ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ SUPERSPORT
Ο Glen Richards κατακτά το Βρετανικό Πρωτάθλημα Supersport με την MAP Embassy Triumph Daytona 675 και φέρνει στην Triumph το πρώτο βρετανικό πρωτάθλημα της εποχής του Hinckley.
1990 - 2009

1990 - 2009
2009: STREET TRIPLE R
Η Triumph κάνει την πρώτη της κίνηση στην κατηγορία «R» με την κυκλοφορία της Street Triple R. Τα υψηλότερων προδιαγραφών συστήματα πέδησης και ανάρτησης των τροχών ανεβάζουν τα πρότυπα της κατηγορίας σε νέα ύψη.
2010 - 2020

2010 - 2020
2010: CRUISER ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ
Παρουσιάζεται η πρώτη μοτοσυκλέτα της Triumph Hinckley με ιμάντα μετάδοσης κίνησης, η Thunderbird 1600 κ.εκ. με τους δύο παράλληλους κυλίνδρους. Η μοτοσυκλέτα εντυπωσιάζει το αμερικανικό περιοδικό Cycle World, το οποίο της δίνει τον τίτλο της «Cruiser of the Year».
2010 - 2020

2010 - 2020
2012: 110 ΧΡΟΝΙΑ
Η Triumph γιορτάζει 110 χρόνια με στυλ εγκαινιάζοντας τις εγκαταστάσεις της στη Βραζιλία. Οι ετήσιες πωλήσεις αγγίζουν τις 50.000 μοτοσυκλέτες παγκοσμίως για πρώτη φορά. Παρουσιάζονται τα ολοκαίνουργια μοντέλα Tiger Explorer και Trophy 1.215 κ.εκ. και γίνονται σημαντικές αναβαθμίσεις στην Street Triple και την Daytona.
2010 - 2020

2010 - 2020
2014: ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΑΛΙ ΤΟΥ ΒΑΘΡΟΥ
Ο Gary Johnson παίρνει μια συναρπαστική νίκη στο Isle of Man κερδίζοντας το Supersport TT και ο Billy McConnell κατακτά το Βρετανικό Πρωτάθλημα Supersport. Και οι δύο αγωνίστηκαν με μια Smiths Triumph Daytona 675R. Στις ΗΠΑ, ο Danny Eslick κερδίζει στο διάσημο Daytona 200 με την Daytona 675R, φέροντας στην Triumph την πρώτη της νίκη εκεί, μετά από 47 χρόνια.
2010 - 2020

2010 - 2020
2015: ΕΝΑΣ ΘΡΥΛΟΣ ΞΑΝΑΓΕΝΝΙΕΤΑΙ
Μαζί με το λανσάρισμα μιας ολοκαίνουριας Speed Triple και της απόλυτης διηπειρωτικής μοτοσυκλέτας adventure Tiger Explorer, η Triumph αποκάλυψε μια ολοκαίνουρια οικογένεια Bonneville για τον 21ο αιώνα, με τις Street Twin 900 κ.εκ., Bonneville T120 1200 κ.εκ. και T120 Black, καθώς και με τις ολοκαίνουργιες Thruxton και Thruxton R 1200 κ.εκ.
2010 - 2020

2010 - 2020
2016: ΑΓΡΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ
Παρουσιάστηκε σε μια συναρπαστική βραδιά drag racing με ζωντανή μουσική. Η νέα Bonneville Bobber προσέφερε απαράμιλλη αυθεντικότητα, χειροποίητο custom στυλ, μηχανική καινοτομία και hot rod χαρακτήρα και ήχο. Μαζί με τις νέες Street Cup, Street Scrambler, Bonneville T100 και T100 Black, ανέβασε την εμβληματική σειρά Modern Classics σε ένα εντελώς νέο επίπεδο.
2010 - 2020

2010 - 2020
2017: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 765 Κ.ΕΚ.
Η Triumph λάνσαρε την πολυβραβευμένη σειρά Street Triple που άλλαξε το παιχνίδι με έναν ολοκαίνουριο κινητήρα 765 κ.εκ. και ανακοίνωσε μια νέα συνεργασία με την Dorna για την αποκλειστική προμήθεια ενός αγωνιστικού κινητήρα για την κατηγορία Moto2™ του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από τη σεζόν 2019 και μετά.
2010 - 2020

2010 - 2020
2018: ΔΥΟ ΘΡΥΛΟΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ
Με την αποκάλυψη της ολοκαίνουριας Speed Twin και της Scrambler 1200 που άλλαξε τα δεδομένα στην κατηγορία, δύο εμβληματικά ονόματα επιστρέφουν στη γκάμα της Triumph, με το κάθε ένα να προσφέρει ένα κορυφαίο επίπεδο προδιαγραφών και ικανοτήτων.
2010 - 2020

2010 - 2020
2019: ΚΑΤΑΡΡΙΨΗ ΡΕΚΟΡ
Η Triumph επιστρέφει στο κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας ως επίσημος προμηθευτής κινητήρων για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Moto2™ με μια αγωνιστική έκδοση του διάσημου κινητήρα 765 κ.εκ. της Street Triple, καταγράφοντας εκπληκτικά ρεκόρ 16 γύρων και την πρώτη τελική ταχύτητα 300 χλμ. / ώρα και οδηγώντας τον Alex Marquez σε μια ιστορική πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα με μια μοτοσυκλέτα, εφοδιασμένη με κινητήρα Triumph.
2010 - 2020

2010 - 2020
2020: ΤΡΙΠΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ
Συμμετέχοντας στη βραβευμένη κατηγορία Roadster της Triumph, η Trident 660 εισήγαγε μια εντελώς νέα διάσταση σε διασκέδαση, χαρακτήρα και στυλ. Με το πλεονέκτημα που προσφέρει ο 3-κύλινδρος κινητήρας, την κορυφαία τεχνολογία στην κατηγορία, τον ευέλικτο χειρισμό και το χαμηλό κόστος κτήσης, η Trident 660 παρέχει τον τέλειο συνδυασμό πλεονεκτημάτων στη νέα γενιά αναβατών που εισέρχονται στον κόσμο της Triumph.